کد خبر: 639867
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ ۲۱:۳۸:۱۵
| |

ایران هیچ نیروی نیابتی در منطقه ندارد

روزنامه جوان نوشت: امریکایی‌ها خوب می‌دانند که ایران هیچ جنگ نیابتی نداشته و ندارد. حمایت‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت مطلقاً جنبه دخالت در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم گیری‌های آن‌ها ندارد.

ایران هیچ نیروی نیابتی در منطقه ندارد
کد خبر: 639867
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ ۲۱:۳۸:۱۵

روزنامه اصولگرای جوان تاکید کرده که ایران هیچ نیروی نیابتی در منطقه ندارد.

به گزارش جوان، غربی‌ها به ویژه امریکایی‌ها در عین حالی‌که آشکارا در منطقه غرب آسیا برای راه‌اندازی منازعات محلی و شعله ور ساختن جنگ‌های نیابتی برنامه‌ریزی می‌کنند با بهره‌گیری از تمام ظرفیت رسانه‌ای خود تلاش می‌کنند برخلاف واقعیت‌های میدانی، با وارونه نمایی حقایق، رزمندگان محور مقاومت را به عوامل جنگ نیابتی از سوی ایران متهم کنند. جمهوری اسلامی ایران بار‌ها در برابر این اتهامات واهی و ناروا ایستاده و ضمن مردود دانستن اتهامات غرب، از حیثیت و استقلال جبهه مقاومت دفاع کرده است.

این روزنامه تاکید کرده است: امریکایی‌ها خوب می‌دانند که ایران هیچ جنگ نیابتی نداشته و ندارد. این اسرائیل است که نیروی نیابتی امریکا در منطقه بوده و منطقه ما را ناامن کرده است. ما نسبت به وضعیت منطقه خودمان بی‌تفاوت نیستیم. اینجا منطقه ما است و ما نسبت به سرنوشت ملت‌ها و کشور‌های اسلامی منطقه نه تنها بی‌تفاوت نیستیم بلکه قاطعانه از محور مقاومت و استقرار امنیت در منطقه حمایت می‌کنیم، اما حمایت‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت مطلقاً جنبه دخالت در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم گیری‌های آن‌ها ندارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها