کد خبر: 640661
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ ۱۷:۲۰:۲۷
| |

ادعای عجیب روزنامه اصولگرا؛ حجاب‌استایل‌ها اعتقادی به حجاب ندارند!

روزنامه جوان نوشت: حجاب‌استایل‌ها، پوشش دارند، ولی اعتقادی به آن ندارند، مرزهای پوشش را هر روز طبق میل شخصی خودشان جابه‌جا می‌کنند و تبرجی را که هیچ‌جوره با حجاب جمع نمی‌شود، با پوشش خود ترکیب می‌کنند.

ادعای عجیب روزنامه اصولگرا؛ حجاب‌استایل‌ها اعتقادی به حجاب ندارند!
کد خبر: 640661
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ ۱۷:۲۰:۲۷

روزنامه اصولگرای جوان بر این باور است که حجاب‌استایل‌ها اعتقادی به حجاب ندارند!

به گزارش جوان، در شرایط کنونی جامعه، مسئله حجاب استایل‌ها به یکی از موارد مورد توجه فعالان فرهنگی تبدیل شده‌است که حائز اهمیت است، اما چه چیز باعث استقبال مردم از این گروه می‌شود؟ مسئله حجاب استایل‌ها باید ما را به چه چیزی برساند؟ ممکن است که این مسئله، نکات مثبتی داشته باشد؟ به چه کسی حجاب‌استایل گفته می‌شود؟ آن کسی که حجاب را قبول ندارد، چرا اظهار می‌کند که با حجاب است؟

در ادامه این مطلب آمده است: حجاب‌استایل‌ها، پوشش دارند، ولی اعتقادی به آن ندارند، مرزهای پوشش را هر روز طبق میل شخصی خودشان جابه‌جا می‌کنند و تبرجی را که هیچ‌جوره با حجاب جمع نمی‌شود، با پوشش خود ترکیب می‌کنند. آن‌ها برای دیده‌شدن زیبایی‌های ظاهری تلاش می‌کنند، در صورتی که مقصود از حجاب، حریم‌داری است؛ حریمی که زن را، مظهر اسم جمال خداوند را، به مراتب بالاتر و قدسی برساند، از اشاعه فحشا در جامعه جلوگیری و به برقراری امنیت کمک کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها