کد خبر: 641063
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۵ ۱۹:۴۰:۱۹
| |

کیهان: در همه کشورهای جهان افراد برای حضور در پارلمان از فیلتر عبور می‌کنند

روزنامه کیهان نوشت: در بسیاری از کشورهای جهان فیلتری برای بررسی صلاحیت افراد وجود دارد و به هیچ عنوان اشخاص بدون بررسی صلاحیت، امکان حضور در نهادهای مختلف و از جمله پارلمان را ندارند.

کیهان: در همه کشورهای جهان افراد برای حضور در پارلمان از فیلتر عبور می‌کنند
کد خبر: 641063
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۵ ۱۹:۴۰:۱۹

روزنامه کیهان مدعی شده که شورای در همه کشورهای جهان صلاحیت افراد برای تصدی مسئولیت‌های کلان احراز می‌شود.

به گزارش کیهان، برخلاف فضاسازی‌های جریان تندرو اصلاح‌طلب، مسئله بررسی و احراز صلاحیت افراد برای تصدی مسئولیت‌های کلان و از جمله نمایندگی پارلمان، امری مرسوم و رایج در اقصی نقاط جهان است. در بسیاری از کشورهای جهان فیلتری برای بررسی صلاحیت افراد وجود دارد و به هیچ عنوان اشخاص بدون بررسی صلاحیت، امکان حضور در نهادهای مختلف و از جمله پارلمان را ندارند.

این روزنامه افزوده است: یکی از اهداف اصلی جریان تندرو مدعی اصلاحات در هجمه به احراز صلاحیت‌ها، توجیه شکست احتمالی در انتخابات است. این طیف از حالا با این فضاسازی‌ها می‌خواهد القاء کند که اصلا فرصتی برای حضور در انتخابات را نداشته است تا فردا و پس از شکست احتمالی در انتخابات، این شکست را این‌گونه سرپوش بگذارد و این‌گونه القاء کند که اصلا در انتخابات حضور نداشته است؛ این در حالی است که جریان مدعی اصلاحات همواره با ترافیک کاندیدا در انتخابات‌های مختلف مواجه بوده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها