کد خبر: 645149
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ۰۷:۴۳:۰۱
| |

تصویری از ناوچه‌ اسرائیلی که موشک کروز ایران به آن اصابت کرد + عکس

ناوچه کلاس ساعر ۵ که اسم آن با جنگ سال ۲۰۰۶ حزب الله با اسرائیل بر سر زبان ها افتاد و یک فروند از این شناور بوسیله موشک نورد مورد اصابت قرار گرفت جزو کروت های مدرن اسرائیلی به حساب می آید که توسط دو کمپانی Northrop Grumman Ship Systems و Ingalls Shipbuilding ساخته شده است.

تصویری از ناوچه‌ اسرائیلی که موشک کروز ایران به آن اصابت کرد + عکس
کد خبر: 645149
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ۰۷:۴۳:۰۱

کانال خبری پارتیزان نوشت: ناوچه کلاس ساعر ۵ که اسم آن با جنگ سال ۲۰۰۶ حزب الله با اسرائیل بر سر زبان ها افتاد و یک فروند از این شناور بوسیله موشک نور مورد اصابت قرار گرفت جزو کروت های مدرن اسرائیلی به حساب می آید که توسط دو کمپانی Northrop Grumman Ship Systems و Ingalls Shipbuilding ساخته شده است.

این کروت با قیمت هر فروند ۲۶۰ میلیون دلار دارای وزن فول لود ۱۲۷۵ تن از دو موتور دیزل MTU V۱۲ ۱۱۶۳ TB۸۲ و یک موتور گازی جنرال الکتریک LM۲۵۰۰ بهره می برد که سرعت آن با موتور دیزل ۳۷ کیلومتر بر ساعت و با موتور گازی ۶۱ کیلومتر بر ساعت است.

به گزارش خبرآنلاین و  به نقل از کانال خبری پارتیزان، کروت های کلاس ساعر به یک سونار تایپ ۷۹۶ ساخت شرکت EDO و یک سونار ساخت شرکت رافائل، دیکوهای اژدر AN/SLQ-۲۵ Nixie ساخت شرکت Argon ST، پرتاب کننده های فریب موشک Deseaver ساخت شرکت البیت سیستمز ، سیستم مسدودکننده امواج رادیویی ساخت شرکت رافائل، سیستم های دریافت کننده هشدار راداری NS-۹۰۰۳A/۹۰۰۵ ساخت شرکت Elisra مجهز می باشند.

ناوچه های کلاس ساعر ۵ همچنین از دو لانچر چهارتایی موشک هارپون ، ۳۲ سیلو عمودی برای نسخه دریاپایه سامانه پدافندی باراک ۸ ، ۱ سامانه دفاع نقطه ای فالانکس، ۲ توپ ۲۵ میلی متری تایفون، ۶ تیوپ اژدر ۳۲۴ میلی متری مارک ۴۶ و یک بالگرد برخوردار هستند.

 

ناوچه اسرائیلی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • کارگر ارسالی در
    چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲

    باسلام چرا نمی گویید موشک منفجر نشد!؟

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها