کد خبر: 649738
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۷ ۲۰:۵۸:۰۶
| |

جزئیاتی جدید از کشته‌ شدن 9 نفر از اتباع پاکستان در سراوان بر اثر تیراندازی تعدادی افراد مسلح ناشناس

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سه فرد مسلح پس از حضور در محل سکونت آنها اقدام به تیراندازی به سمت این اتباع خارجی کرده و با کشتن نه نفر و زخمی کردن سه تن دیگر از محل فراری شدند.

جزئیاتی جدید از کشته‌ شدن 9 نفر از اتباع پاکستان در سراوان بر اثر تیراندازی تعدادی افراد مسلح ناشناس
کد خبر: 649738
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۷ ۲۰:۵۸:۰۶

علیرضا مرحمتی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سه فرد مسلح پس از حضور در محل سکونت آنها اقدام به تیراندازی به سمت این اتباع خارجی کرده و با کشتن نه نفر و زخمی کردن سه تن دیگر از محل فراری شدند.

به گزارش فارس، علیرضا مرحمتی امروز اظهار کرد: در پی حادثه ناگواری که صبح امروز در منطقه سیرکان سراوان رخ داد در پیگیری موضوع از پلیس؛ بلافاصله ماموران در محل حادثه حضور پیدا کرده و موضوع بررسی شد.

به گفته‌ی مجروحان این حادثه؛ " سه فرد مسلح پس از حضور در محل سکونت آنها اقدام به تیراندازی به سمت این اتباع خارجی کرده و با کشتن نه نفر و زخمی کردن سه تن دیگر از محل فراری شدند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با محکوم کردن این اقدام تروریستی ادامه داد: ضمن همدردی با خانواده‌ی این جانباختگان و مردم پاکستان، جزییات حادثه بررسی و همه عوامل آن شناسایی خواهند شد.

مرحمتی تاکید کرد: دستگاه‌های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی سیستان و بلوچستان، قطعا برخورد قاطعی با عوامل ناامنی در استان خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها