کد خبر: 654899
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۷ ۱۳:۰۷:۵۷
| |

عباس عبدی:

چای دبش ضربه نهایی به شعارهای مبارزه با فساد بود و ماجرای کاظم صدیقی به نماز جمعه!

عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به نامه صدیقی به قوه قضاییه درمورد ادعای زمین‌خواری‌اش نوشت: چای دبش ضربه نهایی به شعارهای مبارزه با فساد بود و این به نماز جمعه.

چای دبش ضربه نهایی به شعارهای مبارزه با فساد بود و ماجرای کاظم صدیقی به نماز جمعه!
کد خبر: 654899
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۷ ۱۳:۰۷:۵۷

عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به نامه صدیقی به قوه قضائیه درمورد ادعای زمین‌خواری‌اش نوشت: چای دبش ضربه نهایی به شعارهای مبارزه با فساد بود و این به نماز جمعه.

عباس عبدی نوشت: صدیقی گفته زمین را یک جاعل به نام ما زده!! اگر راست بگوید یک فاجعه تمام عیار از بی‌اطلاعی وی و داشتن اطرافیان جاعل است. اگر دروغ باشد که صد بار بدتر. شاید فساد تحمل شود ولی با دروغ چه می‌توان کرد؟

عبدی در ادامه نوشت: چای دبش ضربه نهایی به شعارهای مبارزه با فساد بود و این به نماز جمعه. تمامی گفتارها و کردارهای ‎کاظم صدیقی، در ذیل اسناد اخیر، معنای حقیقی خود را نشان داده است. مواضع مشابه از سوی افراد مشابه نیز کمابیش همین معنا را دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • سید مهدی ابراهیمی ارسالی در
    دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

    اگربی اطلاعی وخبرنداشن وساده لوحی وداشتن اطرافیان جاعل ادعای یک امام جمعه درسطح تراز اول کشورباشدواقعافاجعه است پس جنابعالی چگونه درخطبه های نمازجمعه وباکدام شناختی ازجامعه ودوربرت مردم راموعظه می کنیدکسی که ازدوربرش اطلاع نداردچگونه می تواندازوضعیت کشوروجامعه اطلاع داشته باشد

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

    باید از خجالت آب بشه بره زیر زمین تا دیگه کسی نبیندش

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها