کد خبر: 655981
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۲۲:۵۰:۳۴
| |

بعد از جنایت‌های اسرائیل با صدای بلند می‌گوییم انتقام سخت می‌گیریم اما چرا برای حفاظت از نیروها اقدام موثری نمی‌شود؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بعد از هر جنایتی که رژیم صهیونیستی مرتکب می‌شود با صدای بلند اعلام می‌کنیم انتقام سختی خواهیم گرفت. حتی اگر انتقام هم بگیریم، نیروهای از دست رفته را به دست نخواهیم آورد. چرا برای حفاظت از جان این نیروها که سرمایه‌های ارزشمندی هستند اقدامات امنیتی موثری صورت نمی‌گیرد؟

بعد از جنایت‌های اسرائیل با صدای بلند می‌گوییم انتقام سخت می‌گیریم اما چرا برای حفاظت از نیروها اقدام موثری نمی‌شود؟
کد خبر: 655981
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۲۲:۵۰:۳۴

روزنامه جمهوری اسلامی درباره واکنش ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری کشور در دمشق نکاتی را مطرح کرده است. 

به گزارش جمهوری اسلامی، حوادث چند ماه اخیر که منجر به شهادت تعداد قابل توجهی از نیروهای زبده سپاه پاسداران به دست رژیم صهیونیستی در سوریه و لبنان شده، متاسفانه هنوز منجر به اتخاذ تدابیر موثری برای حفاظت از جان نیروها نشده است. بعد از هر جنایتی که رژیم صهیونیستی مرتکب می‌شود با صدای بلند اعلام می‌کنیم انتقام سختی خواهیم گرفت. حتی اگر انتقام هم بگیریم، نیروهای از دست رفته را به دست نخواهیم آورد. چرا برای حفاظت از جان این نیروها که سرمایه‌های ارزشمندی هستند اقدامات امنیتی موثری صورت نمی‌گیرد؟ چرا به قدرت اطلاعاتی و عوامل نفوذی رژیم صهیونیستی توجه نمی‌شود؟

این روزنامه افزوده است: و نکته آخر اینکه بعد از هر حادثه‌ای از قبیل جنایت کنسولگری دمشق، افرادی در داخل با زبان یا قلم به سراغ اقدامی می‌روند که بوی ورود ایران به جنگ می‌دهد. این، دقیقاً همانست که رژیم صهیونیستی می‌خواهد. مسئولان باید در این زمینه هوشیار باشند و تحت تاثیر عناصر افراطی قرار نگیرند. عواقب عمل به چنین توصیه‌های خطرناکی بر کسی پوشیده نیست. برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی راه‌های دیگری وجود دارند که اگر با دقت، جامعیت و قاطعیت پیموده شوند، نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها