کد خبر: 656350
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۹ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

واکنش روزنامه دولت به شائبه برکناری وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی

روزنامه ایران نوشت: درحالی که دولت و همه ارکان کشور نیز باید توجه‌ها و نگاه‌های خود را متوجه حل مسائل منطقه‌ای، بویژه در این شرایط حساس کنند، این خبرسازی‌ها به این معنی است که باید نیم یا بخشی از توجه خود را به پشت سر، یعنی در داخل نیز معطوف کنند تا جبهه داخلی تضعیف و دچار یأس و تردید نشود، آن هم از سوی کسانی که همواره مدعی‌اند.

واکنش روزنامه دولت به شائبه برکناری وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
کد خبر: 656350
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۹ ۱۷:۰۰:۰۰

روزنامه ایران به شایعه تغییر وزیر کار و رئیس کل بانک مرکزی واکنش نشان داد. 

به گزارش ایران، ساخت و پخش خبر جعلی تغییر وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی و سپس موج‌سواری روی این خط خبری خودساخته، همان خلاف آشکار منافع ملی است که در روزهای اخیر اتفاق افتاد. البته کمی دقت و جست‌وجو در کم‌وکیف و حواشی این خبرسازی، برخی پیوندهای آشکار و پنهان در آن را عیان می‌کند؛ پیوندهایی که نشان می‌دهد برخی در هوای تخریب دولت، بازی سیاسی را به حوزه‌های کلان مرتبط با کلیت کشور و منافع مردم هم کشانده‌اند.

این روزنامه افزوده است: در فضای سیاسی و رقابت‌های جناحی، گمانه‌زنی درباره تغییر کابینه امری عادی است. رقبای عمدتاً شکست خورده، تلاش می‌کنند با این اخبار دست‌کم چند روز، آرزوهای خود را تیتر رسانه‌ها کنند. اما آنچه درباره خبرسازی اخیر اتفاق افتاد، از چند زاویه محل تأمل و البته تأسف است. اکنون درحالی که جهان در انتظار واکنش ایران نسبت به رژیم صهیونیستی است و هراس و ترس سراسر سرزمین‌های اشغالی را در بر گرفته است، مسأله برخی‌ها در ایران به گونه دیگری است.  درحالی که دولت و همه ارکان کشور نیز باید توجه‌ها و نگاه‌های خود را متوجه حل مسائل منطقه‌ای، بویژه در این شرایط حساس کنند، این خبرسازی‌ها به این معنی است که باید نیم یا بخشی از توجه خود را به پشت سر، یعنی در داخل نیز معطوف کنند تا جبهه داخلی تضعیف و دچار یأس و تردید نشود، آن هم از سوی کسانی که همواره مدعی‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها