کد خبر: 656357
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۹ ۲۲:۴۰:۰۰
| |

تذکر روزنامه جمهوری اسلامی به ستاد نمازجمعه تهران

روزنامه جمهوری اسلامی به ستاد نمازجمعه تهران تذکر داد.

تذکر روزنامه جمهوری اسلامی به ستاد نمازجمعه تهران
کد خبر: 656357
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۹ ۲۲:۴۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی به ستاد نمازجمعه تهران تذکر داد.

به گزارش جمهوری اسلامی، در این مطلب آمده است: بعد از 45 سال از استقرار نظام جمهوری اسلامی و نهادهای ذیربط انتطار این است که شاهد رشد و بالندگی و کارایی در همه بخش‌ها از جمله برگزاری مراسم خاصه مراسم عبادی-سیاسی نماز جمعه‌ آنهم در روز جهانی قدس بخصوص در تهران باشیم ولی گویا چنین اندیشه و همتی در ستاد نمازجمعه تهران نیست. مراسم نمازجمعه تهران در روز قدس در خیابان کشاورز درنهایت بی‌برنامگی و عدم نظارت قرار داشت و این واقعا در شان مرکز کشور اسلامی نیست. بگذریم از اینکه هنوز یک مصلی در شان این شهر به سرانجام نرسیده است ولی حداقل کمی دغدغه کامل انجام شدن نمازجمعه در ماه مبارک رمضان را داشته باشید اگر بخواهم اشکالات را ردیف کنم بشرح ذیل است.

- خرابی بلندگو و نرسیدن صدا و بعضی مواقع دوصدایی شدن با صدای رادیو

- نبود راهنما جهت راهنمایی در خصوص صفوف نماز واتصال که بعض صفوف راشاهد بودم که متصل نبود.

- در زمان حضور انبوه جمعیت ادامه صف نمازگزاران از طریق بلوار کشاورز و پارک لاله امکان پذیر است ولی برای اقامه نماز شرایط پیش‌بینی نشده بود و تقدم خانم‌ها بر آقایان نیز در بعضی مواضع مشکل دیگر بود.

- حتی پلیس راهنمایی هم توجیه نبود که خودرو را در وسط خیابان وسط صف جماعت پارک نکند.

- برای چنین مراسمی با شرایط خاص داخلی وخارجی نسبت به موضوع فلسطین وحضور جمعیت زیاد لازم بود برنامه‌ریزی ونظارت کامل پیش‌بینی شود تصور کنید اگر اشخاصی در سال یکبار در چنین روزی در نماز جمعه شرکت می‌کنند رفع این مشکلات می‌تواند در نگاه ومنش آنها تاثیر گزار باشد. والسلام.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها