کد خبر: 657337
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ۲۲:۳۹:۳۳
| |

اختصاصی «اعتمادآنلاین»:

اطلاعیه حزب اعتماد ملی در واکنش به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران

حزب اعتماد ملی در پیامی، جنایات و ماجراجویی‌های جنون‌آمیز رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی که خطری جدی برای امنیت و صلح جهانی تلقی می‌شود را به شدید‌ترین وجه محکوم کرد.

اطلاعیه حزب اعتماد ملی در واکنش به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران
کد خبر: 657337
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ۲۲:۳۹:۳۳

حزب اعتماد ملی در پیامی، جنایات و ماجراجویی‌های جنون‌آمیز رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی که خطری جدی برای امنیت و صلح جهانی تلقی می‌شود را به شدید‌ترین وجه محکوم کرده و ضمن حمایت قاطع خود از نیروهای مسلح اعلام می‌کند تمامی ظرفیت خود را برای حمایت از فرزندان این مرز و بوم در نیروهای مسلح و افزایش انسجام ملی و تامین منافع ملی کشور به کار خواهد گرفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، پس از حمله موشکی و پهپادی ایران به پایگاه‌های نظامی اسراییل حزب اعتماد ملی پیامی به شرح زیر منتشر کرد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«وما النّصْرُ إِلّا مِنْ عِنْدِ‌الله الْعزِیزِ الْحکیمِ... و فتح و پیروزی نصیب کسی نشود مگر از جانب خدای توانای دانا.»

(آل‌عمران 126)

«وعده صادق»

رژیم صهیونیستی پس از آنکه در ادامه جنایات خود بیش از 33 هزار بی‌گناه را در غزه به شهادت رساند و زیرساخت‌های درمانی، آموزشی، رفاهی و ارتباطی فلسطین را از بین برد و به هیچ دستاوردی دست نیافت سعی کرد با فرار به جلو جغرافیای جنگ را گسترش داده و با اقدامی  جنون‌آمیز و با حمله به کنسولگری ایران پای ایران و آمریکا را به این جنگ باز کند. مجامع جهانی و نهادهای بین‌المللی هم در راستای سیاست‌های  انفعالی خود سکوت اتخاذ کرده و در برابر همه این جنایات عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهند. سکوتی که پرسش‌های بسیاری را در افکار عمومی جهانی ایجاد کرده است. پرسش‌هایی که در اینده طومار رژیم جعلی را در هم می‌پیچد. در این شرایط حمله ایران به اسراییل در واکنش به تجاوز آشکار این رژیم در حمله به کنسولگری ایران در دمشق و درهم شکسته شدن هیمنه پوشالی، انزجار افکار عمومی و فشارهای داخلی علیه این رژیم آپارتاید موجب شده تا سردمداران تبهکار آن به منظور جبران شکست‌های پیاپی به دنبال رویارویی مستقیم با ایران باشند تا به خیال باطل خود با گسترش جنگ در منطقه و دخیل کردن ایالات متحده امریکا به عنوان محور استکبار و هژمونی جهانی و برخی کشورهای امپریالیست غربی از باتلاق جنگ چندجانبه با نیروهای مقاومت بگریزند.

جمهوری اسلامی ایران با این اقدام دفاعی مشروع و بازدارنده با رویکردی مسوولانه بدون اینکه تلفاتی متوجه افراد بی‌گناه شود، بار دیگر نشان داد به دنبال ایجاد و تداوم هیچ گونه جنگ منطقه‌ای نبوده و به سایر کشورها نیز یادآوری کرد که از بین رفتن امنیت در خاورمیانه و اقصی نقاط جهان به نفع هیچ طرفی نخواهد بود.

حزب اعتماد ملی، همگام با قاطبه ملت شریف و آزاده ایران، جنایات و ماجراجویی‌های جنون‌آمیز رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی که خطری جدی برای امنیت و صلح جهانی تلقی می‌شود را به شدید‌ترین وجه محکوم کرده و ضمن قدردانی از نیروهای سپاه، ارتش و بسیج حمایت قاطع خود از نیروهای مسلح، اعلام می‌کند تمامی ظرفیت خود را برای حمایت از فرزندان این مرز و بوم در نیروهای مسلح و افزایش انسجام ملی و تامین منافع ملی کشور به کار خواهد گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها