کد خبر: 657500
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۹ ۱۷:۲۰:۳۲
| |

رهگیری ۹۹ درصدی موشک‌های پرتاب شده به سمت اسرائیل دروغ مضحک است

روزنامه کیهان نوشت: یکی از مضحک‌ترین دروغ بافی‌های سران مفلوک رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر، دروغ رهگیری 99 درصدی موشک‌های ایران توسط سامانه‌های پدافندی این رژیم است.

رهگیری ۹۹ درصدی موشک‌های پرتاب شده به سمت اسرائیل دروغ مضحک است
کد خبر: 657500
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۹ ۱۷:۲۰:۳۲

روزنامه کیهان رهگیری ۹۹ درصدی موشک‌های پرتاب شده به سمت اسرائیل را دروغ مضحک خواند.

به گزارش کیهان، یکی از مضحک‌ترین دروغ بافی‌های سران مفلوک رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر، دروغ رهگیری 99 درصدی موشک‌های ایران توسط سامانه‌های پدافندی این رژیم است.جدای از عمق سخیف بودن این دروغ و وجود ویدئوهایی که نشانگر اصابت متعدد موشک‌ها به پایگاه هوائی نواتیم در صحرای نقب است، مقامات عالی رتبه صهیونیست، انتشار هرگونه خبر و تصویر درباره خسارات وارده در پی حمله موشکی و پهپادی کشورمان را ممنوع کرده‌اند. 

این روزنامه افزوده است: این اقدام به خوبی نشانگر موفقیت این عملیات و ضربات مهلک به تاسیسات نظامی و امنیتی اسرائیل و درماندگی و فرار رو به جلو از سوی صهیونیست‌های دروغ‌گو است.صهیونیست‌ها در کنار استفاده از تاکتیک فرار رو به جلو، سعی در کوچک سازی اصابت موفق موشک‌ها به پایگاه هوائی نواتیم با عکس‌هایی به شدت مضحک داشته‌اند. در یکی از این عکس‌ها که توسط حساب رسمی ارتش اسرائیل در شبکه اجتماعی ایکس منتشر گشته، حماقت آنان به قدری بود که جمع‌آوری خاک چاله دست سازی را که به عنوان محل اصابت موشک ایران معرفی شده، فراموش کرده‌اند!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها