کد خبر: 660008
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ ۱۱:۳۶:۴۸
| |

جریمه 4.5 میلیونی برای بی‌حجابی از زبان یک نماینده!

بانکی پور گفت: مبالغ جریمه در قانون عفاف و حجاب، با مشورت کارشناسان مختلف تعیین شده؛ جریمه مرحله اول ۳ میلیون تومان است که البته در وهله نخست ۱.۵ میلیون تومان معلق در نظر گرفته که اگر فردا یا چند روز بعد تکرار شد، هم یک و نیم میلیون و هم ۳ میلیون بعدی باید پرداخت شود.

جریمه 4.5 میلیونی برای بی‌حجابی از زبان یک نماینده!
کد خبر: 660008
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ ۱۱:۳۶:۴۸

امیرحسین بانکی پور نماینده اصفهان در برنامه جهان آرا گفت: مبالغ جریمه در قانون عفاف و حجاب، با مشورت کارشناسان مختلف تعیین شده؛ جریمه مرحله اول ۳ میلیون تومان است که البته در وهله نخست ۱.۵ میلیون تومان معلق در نظر گرفته که اگر فردا یا چند روز بعد تکرار شد، هم یک و نیم میلیون و هم ۳ میلیون بعدی باید پرداخت شود.

به گزارش انتخاب، این نماینده مجلس همچنین گفت: باید حساب غارتگر و غارت‌زده را جدا کنیم؛ و عقیده داریم که بیش از ۹۵ درصد افراد بی حجاب، همان غارت‌زده‌ها هستند و عنادی ندارند، ولی برای آن معدود افرادی که پول برایشان مهم نیست و قصد هنجارشکنی دارند، جرایم سنگین مادی و محدودیت‌های فراوانی در نظر گرفته شده است.

بانکی پور تاکید کرد: جریمه بی‌حجابی در قانون جدید عفاف و حجاب باید طی سه هفته پرداخت شود و اگر کسی تا آخرین مراحل اعتراض هم پیش برود، در نهایت دو ماه طول خواهد کشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها