کد خبر: 660971
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۱ ۱۱:۱۲:۵۴
| |

وزیر کشور:

ملت ایران نشان دادند از هر مصیبتی پلکانی برای افتخار آفرینی خواهند ساخت؛ اعلام عزای عمومی در دیگر کشورها نشانه دیپلماسی قدرتمند رئیس جمهور محبوب‌مان است

وزیر کشور در مراسم تشییع شهدای سانحه بالگرد و به شهادت رسیدن رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز همه ما داغدار این عزیزان هستیم، اما ملت پر افتخار ما نشان دادند از هر مصیبتی پلکانی برای افتخار آفرینی خواهند ساخت. اعلام عزای عمومی در دیگر کشورها نشانه اقتدار، دیپلماسی قدرتمند و افتخارآفرینی رئیس جمهور محبوب مان است.

ملت ایران نشان دادند از هر مصیبتی پلکانی برای افتخار آفرینی خواهند ساخت؛ اعلام عزای عمومی در دیگر کشورها نشانه دیپلماسی قدرتمند رئیس جمهور محبوب‌مان است
کد خبر: 660971
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۱ ۱۱:۱۲:۵۴

احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای سانحه بالگرد رئیس جمهور اظهار کرد: امروز داغدار رئیس‌جمهور محبوب، مردمی، متواضع، با سلوک عرفانی و خدمت شبانه‌روزی، شجاعت و شهامت در فضای بین‌المللی هستیم که تراز مطلوب دولتمردی در نظام جمهوری اسلامی را در منصه ظهور همگان قرار داد.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: داغدار وزیر خارجه‌ای هستیم که در لحظات حساس مقاومت دیپلماسی فعال را از خود به جای گذاشت، امام جمعه محبوب که الگویی برای مردم بود و استاندار ولایی که در این مدت کوتاه در دل مردم جای گرفت و همه از ما بخاطر انتخاب ایشان تشکر می‌کردند.

وی افزود: امروز همه ما داغدار این عزیزان هستیم، اما ملت پر افتخار ما نشان دادند از هر مصیبتی پلکانی برای افتخار آفرینی خواهند ساخت.

وحیدی خاطرنشان کرد: ما در این قضیه فرود بدی داشتیم اما فراز درخشانی خواهیم داشت به برکت الگوسازی که این رئیس‌جمهور عزیز ما داشتند

وی اضافه کرد: امروز وحدت ملی، انسجام و تلاشی ملی بسوی آینده درخشان خواهیم داشت، به برکت ولایت فقیه و تسکینی که در پیام ایشان بود، از این اتفاقات تلخ عبور خواهیم کرد.

وی گفت: مردم آذربایجان قدردان و قدرشناس امام جمعه محبوب و استاندار پرتلاش خود هستند، عهد می‌بندیم که راه سید محرومان و این شهدا را ادامه خواهیم داد که همچون ستارگانی در آسمان پرفروغ خواهند درخشید.

وزیر کشور گفت: همانند الگوسازی سردار سلیمانی، شهدای خدمت نیز الگویی برای حرکت و خدمت و دیپلماسی شجاعانه ساختند، چه کسی می‌تواند نطق جانانه رئیس جمهور در سازمان ملل در دفاع از فلسطین و غزه را فراموش کند؟

وی اذعان داشت: اعلام عزای عمومی در دیگر کشورها نشانه اقتدار، دیپلماسی قدرتمند و افتخارآفرینی رئیس جمهور محبوب مان است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور شهید ما در همین ۲.۵ سال الگوآفرینی بزرگی کردند، این اتفاق اگر در هر جامعه‌ای و در هر ملتی اتفاق می‌افتاد بسیار بسیار آینده تاریکی داشتند ولی به برکت وجود ولایت فقیه و به برکت آرامشی که در پیام ایشان به همه منتقل شد، شما خواهید دید که به سادگی از این موضوعات عبور خواهیم کرد و این نعمت بزرگ ولایت است که در کشور ما حاکم است.

وحیدی یادآور شد: ما دولتمردان با مردم و رهبر عزیزمان عهد می‌بندیم راه «سید محرومان» را دنبال کنیم، شهدای خدمت همچون ستارگانی در آسمان پر فروغ جمهوری اسلامی خواهند درخشید و ما هرگز در ادامه راه و مسیر آنها سستی نخواهیم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها