کد خبر: 663033
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ ۲۰:۱۵:۰۰
| |

این چهره اصولگرا رکوردار نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری است

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: جلیلی یک بار دیگر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کرد و دو روز پیش از برگزاری انتخابات به نفع سیدابراهیم رئیسی از شرکت در انتخابات انصراف داد. براین اساس این سومین بار است که نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود‌.

این چهره اصولگرا رکوردار نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری است
کد خبر: 663033
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ ۲۰:۱۵:۰۰

روزنامه دنیای اقتصاد به معرفی رکودار نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است.

به گزارش دنیای اقتصاد، سعید جلیلی تجربه چند بار نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد‌. او در سال ۱۳۹۲ در یازدهمین دور انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد شد و بیش از ۴ میلیون رای کسب کرد و نفر سوم شد. جلیلی یک بار دیگر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کرد و دو روز پیش از برگزاری انتخابات به نفع سیدابراهیم رئیسی از شرکت در انتخابات انصراف داد. براین اساس این سومین بار است که نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود‌.

این روزنامه افزوده است: نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم، دومین تجربه امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی است. او پیش‌تر نیز نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری شده بود و تا آخر در میدان رقابت‌های انتخاباتی ماند و نهایت در جایگاه چهارم رای قرار گرفت. البته می‌توان از زاکانی هم به عنوان یکی از نامزدهایی یاد کرد که تجربه 3دور کاندیداتوری دارند. محمدباقر قالیباف نیز از نامزدهایی است که تجربه حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره‌های نهم، یازدهم و دوازدهم را در کارنامه خود دارد، البته در انتخابات ۹۶ تا پایان در صحنه انتخابات باقی نماند و به نفع ابراهیم رئیسی از رقابت کناره‌گیری کرد

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها