کد خبر: 663332
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۳ ۲۰:۱۰:۰۷
| |

پورمحمدی:

من با صدام که بدترین دشمن ملت ایران بود، مذاکره کرده‌ام

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیان اینکه من با صدام که بدترین دشمن ملت ایران بود، مذاکره کرده‌ام، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که می‌شود با دشمنان بزرگ هم مذاکره کرد، اما از موضع قدرت، میدان و دیپلماسی تکمیل‌کنندۀ هم هستند

من با صدام که بدترین دشمن ملت ایران بود، مذاکره کرده‌ام
کد خبر: 663332
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۳ ۲۰:۱۰:۰۷

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیان اینکه من با صدام که بدترین دشمن ملت ایران بود، مذاکره کرده‌ام، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که می‌شود با دشمنان بزرگ هم مذاکره کرد، اما از موضع قدرت، میدان و دیپلماسی تکمیل‌کنندۀ هم هستند.

 حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه تلویزیونی «با مردم» در سخنانی، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، به دادستانی کل رفتم.

وی افزود: از مردم می‌خواهم با مراجعه به فرمان هشت ماده‌ای امام که حقوق متهمان و شهروندان در آن مورد تأکید قرار گرفته را بازخوانی کنند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه من با صدام که بدترین دشمن ملت ایران بود، مذاکره کرده‌ام، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که می‌شود با دشمنان بزرگ هم مذاکره کرد، اما از موضع قدرت، میدان و دیپلماسی تکمیل‌کنندۀ هم هستند.

حجت‌الاسلام پورمحمدی ادامه داد: کارهای حاشیه‌ای و نمایشی و عکس‌گرفتن باید نقد شود، باید با پشتوانۀ قدرت ملی و راهنمایی خوب مشکلات کشور را حل کنیم

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها