کد خبر: 664220
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۲۱:۰۷:۵۲
| |

مناظره | پورمحمدی: لایحه عفاف و حجاب را پس خواهم گرفت

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: فرهنگ زبان رضایت و انتخاب است عده‌ای جای زبان رضایت و اعتماد را با زبان تهدید و باتوم اشتباه گرفتند.

مناظره | پورمحمدی: لایحه عفاف و حجاب را پس خواهم گرفت
کد خبر: 664220
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۲۱:۰۷:۵۲

پورمحمدی در بخش دوم سخنان خود اظهار داشت: خب امروز در جامعه ما یکی از مسائل مهم پوشش و حجاب است که در سوالات هم مشاهده کردیم، خب یک دغدغه جدی است و حکم و شرع و قانون است، بیش از ۴۰ سال است که همه داریم تلاش می‌کنیم برای ترویج آن اما نتیجه این چیزی است که الان مشاهده می کنید، چه کسی مقصر است و باید توبیخ شود؟ بیشتر دست اندرکاران و مربیان و .. یا مردم؟

وی ادامه داد: قرار من با زنان این است که لایحه عفاف و حجاب را پس خواهم گرفت بله من معتقدم به صورت جدی به تهاجم فرهنگی باید نگرانی اساسی باید داشته باشیم اما بخش بزرگی از این سبک‌های زندگی که در جامعه وجود دارد به خاطر اعتقادات نیست.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشت: خب این همه دستگاه عریض و طویل وظایف خود را انجام نمی‌دهد بعد ناچار می‌شویم پلیس عزیزمان و بسیجیان عزیز را که سرمایه های نظام هستند خرج کار کنیم که خب نتیجه نمی دهد و پاسخ رفتار تند و خشن و باتوم فحش است.

وی خاطرنشان کرد: در مساله فرهنگی حجاب نمی‌شود بی‌برنامه و فقط با برخودهای تند با آن رفتار کنند، اما تا الان همواره بر شیوه تندی بوده است، چرا انقدر کشیدند و کشیدیم که پاره شد؟ ادامه دهیم؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها