کد خبر: 664231
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۲۲:۲۵:۲۱
| |

مناظره | جلیلی: در فضای مجازی باید جلوی هرزه نگاری گرفته شود

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما دیدید امروز در برابر هزاران زن در غزه سکوت می کنند اما در برابر فوت یک زن در ایران موضع می گیرند چون جمهوری اسلامی زنان را به صحنه آورده و مدلی ارائه کرده که یک زن مسلمان، کارآفرین و دانشمند و مادر نمونه را معرفی کرده است.

مناظره | جلیلی: در فضای مجازی باید جلوی هرزه نگاری گرفته شود
کد خبر: 664231
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۲۲:۲۵:۲۱

وی در بخش دیگر مناظره امشب اظهار داشت: وظیفه دولت این است که از فرصت‌ها در فضای مجازی استفاده حداکثری کند و تهدیدها را حداقلی کند. حق مردم است که داده‌های آنها حفظ شود. در فضای مجازی باید جلوی کلاه‌برداری و هرزه نگاری گرفته شود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: هر محدودیتی اگر پیش می آید و یا اگر درباره حقی صحبت می‌کنیم، چگونه حق پایدار می‌ماند؟ وقتی همراه با مسئولیت پذیری باشد.

وی افزود: به جای محدودیت باید مسئولیت پذیری هوشمندانه روشن و غیرسلیقه ای شکل بگیرد چه برای سکوهای داخلی و چه برای خارجی ها. مسئولیت پذیری است که آزادی را مستمر می کند.

جلیلی همچنین تصریح کرد: گزارش‌های‌مان خوب است که واقعی باشد و عدد بگوییم! شبکه ملی اطلاعات در سال های طولانی ۲۰-۳۰ درصد پیشرفت کرده بود، در دولت شهید رئیسی ۶۰ درصد پیشرفت داشته است. با فیبرنوری که انجام شده صدها برابر سرعت اینترنت بهتر می‌شود. این‌ها زحمات ارزشمند دولت شهید رئیسی است.

وی افزود: شاهد بودم مجلس محترم در همین برنامه چقدر جدیت انجام داد تا فیبرنوری به پیش برود و موانع برطرف شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها