کد خبر: 664589
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۱۴:۱۸:۲۴
| |

محمود واعظی، رئیس دفتر دولت دوازدهم:

فردی که منافع ملی را به دلیل اختلافات شخصی و جناحی گروگان بگیرد، نمی‌تواند رئیس‌جمهور شود

محمود واعظی، عضو کابینه دولت دوازدهم می‌گوید: فردی که منافع ملی را به دلیل اختلافات شخصی و جناحی گروگان بگیرد، نمی‌تواند رئیس جمهور شود چراکه فردا هم می‌خواهد موضوع مهم دیگر را گروگان بگیرد.

فردی که منافع ملی را به دلیل اختلافات شخصی و جناحی گروگان بگیرد، نمی‌تواند رئیس‌جمهور شود
کد خبر: 664589
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۱۴:۱۸:۲۴

محمود واعظی، عضو کابینه دولت دوازدهم ضمن ارزیابی فضای انتخاباتی، تاکید دارد؛«سوال پورمحمدی از جلیلی در مورد FATF و پاسخ وی مهم است، جلیلی گفته بوده که اگر این دولت است، من مخالف هستم و اگر شما یا فرد دیگری باشید موافق هستم. این خطای استراتژیک و غیر قابل بخشش در مورد منافع ملی است. اینکه فردی که منافع ملی را به دلیل اختلافات شخصی و جناحی گروگان بگیرد.»

 

واعظی همچنین به فضاسازی ها درباره اینکه دولت پزشکیان دولت سوم روحانی است واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید،«چنین مواردی را کسانی می‌گویند که نقطه سیاهی در زندگی پزشکیان پیدا نکردند و حالا بر روی ستاد او متمرکز شدند.»

به گزارش خبرآنلاین بخش هایی از گفت وگوی واعظی را در ادامه می خوانید:

 

  • فردی که منافع ملی را به دلیل اختلافات شخصی و جناحی گروگان بگیرد، نمی‌تواند رئیس جمهور شود چراکه فردا هم می‌خواهد موضوع مهم دیگر را گروگان بگیرد.
  • این گفته ها صرفا فرافکنی است. پزشکیان فردی اخلاق مدار است.قطعا اطلاعات بسیار زیادی از وضعیت ستاد رقبا به ایشان منتقل شده و می داند که از امکانات دولت و بیت المال هزینه می‌شود. وی در جریان است برخی افرادی که در دولت شاغل هستند و اتفاقا مسئولیت هم دارند، تمام قد در ستاد های نامزدها با استفاده از امکانات اختصاص یافته فعالیت می‌کنند. از طرف دیگر برخی از نامزدها در زندگی شخصی خود، نقاط تاریک و گرفتاری های فراوانی دارند، اما همانطور که قبلا عرض کردم، پزشکیان فردی اخلاق مدار است و به هیچ وجه وارد حریم شخصی افراد نمی شود.
  • نامزدهای رقیب، بسیار تلاش کردند که در زندگی پزشکیان نقاط تاریک را بیابند، اما تلاش‌شان ثمربخش نبود و به جایی نرسیدند. زندگی سفید و گذشته بسیار پاک دکتر پزشکیان بر همگان مبرهن است و به این دلیل که مستنداتی جهت تخریب ندارند، به صورت کلی مواردی پراکنده و غیرمرتبط مطرح می‌کنند. با عنایت به تفکر و سلامت دکتر پزشکیان، همه متخصصین و افراد باتجربه که به دنبال تغییر شرایط و توسعه ایران هستند، گرد ایشان جمع شدند.
  • ورود شخصیت‌هایی که در گذشته مسئولیت داشته اند، کار کردند و وضعیت حال حاضر کشور را می‌دانند، حتماً تاثیرگذار و حائز اهمیت است. به نظر بنده نظرات و حمایت های بزرگانی نظیر آقایان خاتمی، روحانی، سیدحسن خمینی، ناطق نوری و لاریجانی بسیار تاثیرگذار است.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها