کد خبر: 664612
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۲۱:۳۱:۲۵
| |

مناظره | قاضی‌زاده هاشمی: تا قبل از دهه ۹۰ این چنین قهر با صندوق رای نداشتیم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمام سیاست‌های دولت روحانی باعث شد که سایه جنگ بر کشور رخ دهد اما دولت آقای رئیسی سایه جنگ را دور کرد و دشمن صهیونیست را سر جای خود نگه داشت.

مناظره | قاضی‌زاده هاشمی: تا قبل از دهه ۹۰ این چنین قهر با صندوق رای نداشتیم
کد خبر: 664612
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۲۱:۳۱:۲۵

قاضی‌زاده هاشمی در بخش دوم سخنان خود در مناظره تلویزیونی گفت: جناب آقای پزشکیان مطالب درستی می فرمایند اما حرف مشاوران و کارشناسان ستاد آقای پزشکیان دستاوردهای انقلابی را هدف گرفته و آن را زیرسوال می برد. همسایگان ما عمق استراتژی ما هستند تا امنیت آنان درست نشود امنیت ما درست نخواهد شد. من شرمنده‌ام که خودتحقیری داشته باشم. در قسمت مناظره اقتصادی؛ جاده‌های ترکیه را به رخ کشیدند. اما زمانی که در دولت نهم رئیس جمهور ایران به ترکیه می رفت خیابان ترکیه بسته می‌شود و مردم ترکیه به مسئولین خود گفتند شعار ما می توانیم را از ایران یاد بگیرید پیش کار خود قرار دهید.

وی افزود: وقتی دولت آقای روحانی سرکار آمد وارد مسیر سراشیبی شدیم و عقب افتادیم و نهضت ساخت و ساز متوقف شد اما در دولت رئیسی این موضوع احیا شد. ما به دنبال احیای قدرت ایران بودیم. ایران الهام بخش کشورهای منطقه و جهان است. ببینید وقتی آقای رئیسی به نیویورک می‌رفت و بعد از ماجرای موشک باران پاکستان و آن درگیری چه استقبالی از آقای رئیسی در پاکستان شد. بنابراین نباید خود تحقیری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ما تا قبل از دهه ۹۰ این چنین با صندوق رای قهری نداشتیم. اوج مشارکت مردم در سال ۸۸ بود. چه اتفاقی افتاد که مردم قهر کردند. دوستان آقای پزشکیان مردم را می ترسانند که اگر جناح موجود بیاید چنین و چنان می شود. رقبایی در ستاد پزشکیان حضور دارند که افتخار می‌کنند که مسکن نساختند و زمانی که خودش در باستی هیلز بود به این موضوع افتخار کرد. اگر این افراد سر کار باشند به چه کسانی امیدی داشته باشند. در موضوع گرانی بنزین چه اتفاقی در سال ۹۸ افتاد که چه رفتاری با مردم داشتند؟ وزیر ارتباطاتی که الان قائم مقام ستاد آقای پزشکیان است اینترنت جهانی را بست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها