کد خبر: 664615
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۲۱:۴۵:۳۲
| |

مناظره | جلیلی: آقای پورمحمدی درباره ‌FATF، کرسنت و سمن ها فکر کنم خواب نما شدید!

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید هر سفارت ما یک سکوی صادراتی باشد و برای هر سفارت باید در زمینه صادرات و ارزآوری ماموریت تعریف شود.

مناظره | جلیلی: آقای پورمحمدی درباره ‌FATF، کرسنت و سمن ها فکر کنم خواب نما شدید!
کد خبر: 664615
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۲۱:۴۵:۳۲

جلیلی در واکنش به سخنان پورمحمدی گفت: شما جمله‌ای را راجع به FATF بیان کردید نمی‌دانم خواب‌نما شده بودید یا چه بود؟ آن بحث متعلق به الان نبود، موضوع کنوانسیون در آن زمان در حال امضا بود. من حاضرم که تلویزیون مناظره بگذارد تا من با شما راجع به FATF و کرسنت صحبت کنم.

وی ادامه داد: الان شما دارید ۳۹ بند را اجرا می‌کنید بعد می‌بینید کارها پیش نمی‌رود بعد سخنگوی دولت می‌گوید FATF حل نشده و کار انجام نمی‌شود و بعد میلیون ها نفر ضرر می‌کنند؛ الان مگر امضا شد؟ چطور مشکل واکسن حل شد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اگر شما یک تشخیص غلط بدهی تجویزت هم درست نخواهد بود. اصلاً نکاتی که دارید مطرح می‌کنید (آقای پورمحمدی) غلط است؛ نمی‌دانم خواب نما شده بودید یا خیر ولی درباره موضوع FATF چیزی که مطرح کردید که غلط است. بعد از برهم خوردن برجام عده‌ای کشور را متهم کردند.

وی ادامه داد: در همان زمان مگر نمی‌گفتند هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد؟ رفتند توافق کردند نتیجه اش چه شد؟ آژانس گزارش داد که ایران به تعهداتش عمل کرده است اما طرف مقابل کلاً عمل نکرد و خارج شد! بعد آن وقت شما می آیید کشور را متهم می‌کنید؟ جالب است! عوض اینکه از طرف مقابل طلبکار باشید ملت را متهم می کنید؟

جلیلی همچنین خاطرنشان کرد: در کرسنت فساد صورت گرفته و به ثمن بخس اموال کشور را قرارداد بستند. فردی که باید در این قضیه متهم باشد... دادگاه می دانید چه می گوید؟ می گوید پس چرا فرد متهم را رییس جمهور به عنوان وزیر مجددا معرفی کرده است؟

وی ادامه داد: راجع به سمن ها هم فکر کنم خواب نما شدید. شما بگویید آن سمن هایی که گفتید می‌خواهید کمک کنید چندتا از آنها ریشه در فرهنگ ملی ما داشت؟ شما بودجه های فراوان به کسانی که فقط شکلی است مثل این شرکت های صوری می‌خواستید بدهید؛ این می شود کار سیاسی؟ این یعنی مساله را نمی‌دانید؟ لذا تشخیص غلط تجویز غلط به بار می آورد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها