کد خبر: 665193
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ ۱۳:۲۷:۳۱
| |

تندروها به دنبال سبد رای قالیباف! + عکس

قاضی زاده در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ملت بزرگ ایران، هوادارانم و از سایر برادرانم آقایان قالیباف، زاکانی و ستادهای انتخاباتی ایشان می‌خواهم از برادر گرانقدر آقای دکتر سعید جلیلی حمایت کنند.

تندروها به دنبال سبد رای قالیباف! + عکس
کد خبر: 665193
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ ۱۳:۲۷:۳۱

تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، بر سر انصراف جلیلی و قالیباف از انتخابات، کشمکش‌های تندی میان اطرافیان آنان درگرفته بود، اما با مشخص شدن نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در دور اول، شکست قالیباف و رقابت جلیلی و پزشکیان در دور دوم، از شب گذشته، اطرافیان سعید جلیلی و مشخصا محسن منصوری رئیس ستاد انتخابات او در تلاش هستند تا محمدباقر قالیباف و سبد رأی او را در انتخابات به سمت خود بکشانند.

به گزارش خبرآنلاین، از سوی دیگر، امیرحسین قاضی زاده و علیرضا زاکانی، دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری که در ساعات پایانی انتخابات از رقابت‌ها کنار کشیدند، از سعید جلیلی حمایت کردند.

چنانچه، سید امیرحسین قاضی‌زاده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «و لا تکونوا کالذین تفرقوا و اختلفوا من بعد ما جاءهم البینات…» وظیفه امروز همه دلسوزان حمایت از کاندیدای جبهه انقلاب است. از ملت بزرگ ایران، هوادارانم و از سایر برادرانم آقایان قالیباف، زاکانی و ستادهای انتخاباتی ایشان می‌خواهم از برادر گرانقدر آقای دکتر سعید جلیلی حمایت کنند.

 

 

توییت قاضی زاده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها