کد خبر: 665288
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۰ ۲۲:۱۰:۰۰
| |

همدلی مردم با حادثه فقدان رئیسی سرشتی عاطفی داشت؛رضایت از عملکرد دولت نبود

احمد زیدآبادی معتقد است که همدلی و همدردی مردم با حادثه فقدان ابراهیم رئیسی سرشتی عاطفی داشت و به معنای رضایت از عملکرد دولت نبود.

همدلی مردم با حادثه فقدان رئیسی سرشتی عاطفی داشت؛رضایت از عملکرد دولت نبود
کد خبر: 665288
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۰ ۲۲:۱۰:۰۰

احمد زیدآبادی معتقد است که همدلی و همدردی مردم با حادثه فقدات ابراهیم رئیسی سرشتی عاطفی داشت و به معنای رضایت از عملکرد دولت نبود.

به گزارش هم میهن، او نوشت: جمع آرای دو کاندیدای منسوب به «جبهۀ نیروهای انقلاب» است که از رأی مرحوم سیدابراهیم رئیسی در سال ۱۴۰۰ حدود ۶ میلیون کمتر شده است. برخی ناظران گمان می‌کردند که رأی ۱۸ میلیونی مرحوم رئیسی به سبد رأیِ دو کاندیدای «جبهۀ نیروهای انقلاب» می‌ریزد و بین آنها تقسیم می‌شود. این اتفاق اما رخ نداد چراکه رأی آقای رئیسی در سال ۱۴۰۰ صرفاً جناحی و عقیدتی نبود و بسیاری از شهروندان عادی در واکنش به بن‌بست پیش‌آمده در برابر دولت شیخ حسن روحانی و افزایش گرانی و تورم در دولت او به مرحوم رئیسی رأی دادند.

او افزود: این رأی در واکنش به ادامۀ تورم و گرانی در سه سال گذشته، به تدریج ریزش کرد و از سبد مدعیان ادامۀ راه آقای رئیسی خارج شد. حتی همدلی و همدردی بسیاری از مردم نسبت به حادثۀ فقدان آقای رئیسی و همراهانش، آن ریزش تدریجی را جبران نکرد زیرا سرشتی عاطفی و در نتیجه زودگذر داشت. همین موضوع سبب گمراهی و محاسبۀ نادرست ستادهای نامزدهای «جبهۀ نیروهای انقلاب» از گرایش عمومی جامعه شد و آنان را به طمع خام انداخت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها