کد خبر: 665442
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

کیهان شمشیر را از رو بست؛ اطرافیان پزشکیان اساتید طالبان هستند!

روزنامه کیهان شمشیر را از رو برای مسعود پزشکیان بست.

کیهان شمشیر را از رو بست؛ اطرافیان پزشکیان اساتید طالبان هستند!
کد خبر: 665442
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ۱۷:۰۰:۰۰

روزنامه کیهان شمشیر را از رو برای مسعود پزشکیان بست. 

به گزارش کیهان، در بخش‌هایی از گزارش این روزنامه علیه پزشکیان و حامیان او آمده است؛

 

تاکتیک رقیب‌هراسی یکی از متداول‌ترین تاکتیک‌های انتخاباتی در سرتاسر جهان به شمار می‌آید. ستاد مسعود پزشکیان نیز در حالی که برنامه خاص خود برای اداره کشور را ارائه نداده و در شرایطی که وی به کرات از ارائه برنامه حکمرانی خود و برنامه‌هایش در حوزه‌های مختلف طفره رفته است، ستاد وی که در تسلط مسئولان دولت روحانی قرار دارد با تکیه به روشی که وی در سال 1392 به کار برد با رقیب هراسی سعی در جذب رای برای خود و ضربه به رقیب وی در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم دارند. 

یکی از ویژگی‌های خاص کارزار انتخاباتی 1403 مسعود پزشکیان، بی‌برنامگی و تکیه بر هیاهو و جنجال‌های رسانه‌ای است. بر این اساس، محور کلی فعالیت‌های کارزار انتخاباتی پزشکیان، تجارت کردن با استفاده از حربه ترساندن مردم از رقیب است.

بی برنامگی و عدم تسلط پزشکیان در موضوعات مختلف و عدم تلاش وی برای مراجعه به کارشناسان واقعی محدود به این انتخابات نبوده و مسبوق به سابقه است. در همین راستا، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره فعالیت‌های روزانه مسعود پزشکیان در دوران نمایندگی وی در مجلس کتاب خوانی و پیاده‌روی وی در مجلس را مهم‌ترین فعالیت وی در طول روزهای نمایندگی عنوان می‌دارد.

یکی از ادعاهایی که در طی رقابت انتخاباتی اخیر و برای حمله به سعید جلیلی و حتی شهید آیت‌الله رئیسی عنوان می‌شد، معرفی جلیلی به عنوان مسبب تحریم‌ها و شهید آیت‌الله رئیسی به عنوان کسی بود که تحریم‌ها در دوران وی روندی افزایشی داشت.چنین ادعاهایی که به خصوص از سوی محمد جواد ظریف برای فرار  رو به جلو و فرار از پاسخگویی در برابر افتضاحات و کاستی‌های بیشمار برجام عنوان می‌شود، یکی از ناجوانمردانه‌ترین مواضع و فعالیت‌های تبلیغات انتخاباتی این دوره به شمار می‌آید.

یکی از مهم‌ترین اتهام‌زنی‌ها و رقیب هراسی‌های ستاد پزشکیان در روزهای اخیر، متهم کردن سعید جلیلی به تفکر طالبانی است.

این اتهام در شرایطی از سوی مدعیان اصلاحات به سعید جلیلی منتسب می‌شود که قاطبه این افراد افراطی‌ترین برخورد‌ها را در دهه 60 رقم زده و به نوعی استاد طالبان در این حوزه به شمار می‌آیند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها