کد خبر: 665497
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۲ ۰۶:۰۰:۰۰
| |

ماجرای جمله «به شما ناهار دادند؟» ابراهیم رئیسی چه بود؟

خب، این «ناهار خوردی؟» از طرف رییس‌جمهور به این عنوان پرسیده شد که: شما که اینجا دارید جواب تماس‌های مردم را می‌دهید، آیا به خودتان هم رسیدگی می‌شود؟ آیا از شما پذیرایی می‌کنند؟

ماجرای جمله «به شما ناهار دادند؟» ابراهیم رئیسی چه بود؟
کد خبر: 665497
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۲ ۰۶:۰۰:۰۰

اهل نمایش‌بودن، تهمت ناروایی بود که برخی به شهید رئیسی زده بودند. هر رفتاری که از رئیس‌جمهور در سفرهای استانی سر می‌زد، بهانه‌ای می‌شد که بعضی رسانه‌ها دست به یک فضاسازی جدید علیه او بزنند.

به گزارش فارس، این‌ها را رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری می‌گوید و از میان مصادیق مختلف کم‌لطفی‌هایی که در در حق شهید جمهور شد، دست می‌گذارد روی 2 نمونه که بیشتر در رسانه‌ها دست‌به‌دست شد. صالحی می‌گوید: «ما در هر سفر استانی، برای پاسخگویی بهتر به تماس‌های مردمی، 800 نفر را آموزش می‌دادیم تا در 3 روز در 2 نوبت کاری، تماس‌های مردم با سامانهٔ 111 مرکز سامَد (سامانهٔ الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) را ثبت کنند. اتفاقی که در بهمن 1400 افتاد این بود که آقای رئیسی در جریان دور اول سفر استانی به گیلان، از مرکز سامد این استان هم بازدید کرد. رئیس‌جمهور به آنجا رفت و با نیروهای نوبت بعدازظهر که مشغول کار بودند، احوالپرسی و صحبت کرد. در همان بین از یکی از آن نیروها سؤال کرد: «به شما ناهار هم دادند؟» اما در برخی رسانه‌ها این موضوع را این‌طور نشان دادند که آن فرد، کارگر یک کارخانه یا یک کارآفرین بوده و داشته دغدغه و مشکلش را مطرح می‌کرده اما آقای رئیسی به جای اینکه اجازه بدهد او حرف بزند یا به مشکلش اهمیت بدهد، از او درباره‌ ناهار سؤال کرده. در حالی که واقعیت ماجرا این بود که او یکی از کارشناسان سامد بود و داشت دربارهٔ موضوعات و مشکلاتی که مردم با این سامانه در میان گذاشته‌اند صحبت می‌کرد.»

خب، این «ناهار خوردی؟» از طرف رییس‌جمهور به این عنوان پرسیده شد که: شما که اینجا دارید جواب تماس‌های مردم را می‌دهید، آیا به خودتان هم رسیدگی می‌شود؟ آیا از شما پذیرایی می‌کنند؟ اما متاسفانه در برخی رسانه‌ها این موضوع را اینطور نشان دادند که آن فرد، کارگر یک کارخانه یا یک کارآفرین بوده و داشته دغدغه و مشکلش را مطرح می‌کرده اما آقای رئیسی به جای اینکه اجازه بدهد او حرف بزند یا به مشکلش اهمیت بدهد، از او درباره ناهار سؤال کرده.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها