کد خبر: 665566
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ۲۱:۵۳:۲۳
| |

مناظره | جلیلی: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران این است که مردم تعیین‌کننده هستند

مناظره میان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی دو نامزد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری لحظاتی قبل آغاز شد.

مناظره | جلیلی: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران این است که مردم تعیین‌کننده هستند
کد خبر: 665566
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ۲۱:۵۳:۲۳

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: هر پیشرفتی در کشور بوده با مشارکت مردم حاصل شده است. یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران این است که مردم تعیین کننده هستند.

به گزارش ایلنا، سعید جلیلی در اولین مناظره از مناظره‌های دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال مجرین برنامه که عنوان کرد در دور اول شاهد مشارکت ۴۰ درصد بودیم که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ هر آنچه که هست، چه از طرف جناح های سیاسی و چه از طرف مردم و جوامع نخبگانی، این اصلاً اتفاق مطلوبی نیست و باید به آن اهمیت داد و صحبت کرد. اهمیت مشارکت مردم در انتخابات که در اصل نشان دهنده نوعی سرمایه اجتماعی است می تواند به توان رئیس جمهور آینده در داخل و توسعه روابط بین الملل تاثیرگذار باشد. شما اگر رئیس جمهور بشوید برنامه شما چیست که در دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری شاهد افزایش مشارکت باشیم؟گفت: هر پیشرفتی در کشور بوده با مشارکت مردم حاصل شده است. یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران این است که مردم تعیین کننده اند.

وی با بیان اینکه در تمام برهه های حساس مثل دفاع مقدس این مردم بودند که ما را عبور دادند، گفت: یکی از برنامه های مهم من این است که مشارکت مردم در اداره کشور جدی‌تر و موثرتر باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها