کد خبر: 665571
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ۲۲:۲۳:۳۷
| |

مناظره | پزشکیان: نمی‌شود آن مردمی که با ما بودند آزاد باشند، اما اگر با ما نبودند او را به زندان می‌اندازیم

اولین مناظره مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور آقایان سعید جلیلی و مسعود پزشکیان برگزار شد.

مناظره | پزشکیان: نمی‌شود آن مردمی که با ما بودند آزاد باشند، اما اگر با ما نبودند او را به زندان می‌اندازیم
کد خبر: 665571
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ۲۲:۲۳:۳۷

مسعود پزشکیان در ادامه اظهاراتش گفت: مقصر اصلی مجلس دولت و قوه قضاییه است وقتی آنکه قانون می‌نویسد خلاف می‌کند، کسی که باید اجرا کند خلاف می‌کند، کسی که باید قضاوت کند، خلاف می‌کند همین اتفاقات می‌افتد. من از روز اول در مجلس در هر دوره‌ای که در مجلس بودم به این رویه اعتراض کردم. در همین دوره کنونی از روز اول سوال و اعتراض کردم و گفتم که آدمی که در بیرون از دولت خودش منافعی شخصی دارد نمی‌‌تواند در سیستم دولتی خدمتی نمی‌دهد که منافع شخصی‌اش به خطر بیتفد.

وی افزود: الان دو سال بود من سوال کرده بودم که چرا قوانین فعلی اجرا نمی‌شود در حالی که عده‌ای در مجلس در حال نگارش قانون جدید بودند. خب نوشتن قانون جدید چه لزومی دارد وقتی قانون‌های فعلی اجرایی نمی‌شود. در همین دولت کلی دانشجوها را به خاطر اعتراض‌ها تعلیق یا اخراج کردند. وقتی ما در جامعه، اداره و دانشگاه کاری می‌کنیم که هرکس خواست حرف بزند او را بیرون می‌کنیم بعد هم می‌گوییم که مردم بیایند حرف بزنند.

پزشکیان خاطرنشان کرد: اینکه نمی‌شود آن مردمی که با ما بودند آزاد باشند که در خیابان‌ها حرف بزنند اما اگر با ما نبودند یک اعتراضی به عملکرد غلط ما داشتند، او را به زندان می‌اندازیم.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: ما مگر گذاشتیم در جامعه مطالبه‌گری شکل بگیرد. معلم به خیابان می‌آید با باتوم از او استقبال می‌کنیم. بازنشسته حق و حقوق خود را مطالبه می‌کند او را به زندان می‌اندازیم. اگر ما به مردم احترام بگذاریم و به حق آنها احترام بگذاریم، با ما همراهی می‌کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها