کد خبر: 665577
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ۲۳:۰۶:۲۴
| |

مناظره | پزشکیان: کجای دنیا مثل ما عمل می‌کند؟‌ ما از خودمان قرار نیست چیزی را اختراع کنیم

اولین مناظره مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور آقایان سعید جلیلی و مسعود پزشکیان برگزار شد.

مناظره | پزشکیان: کجای دنیا مثل ما عمل می‌کند؟‌ ما از خودمان قرار نیست چیزی را اختراع  کنیم
کد خبر: 665577
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ۲۳:۰۶:۲۴

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه مناظره گفت: تمام دنیا در مواقع خاص محدودیت برای اینترنت دارند اما نه برای ایام عادی.

وی افزود: الان مردم بیش از اینترنت پول فیلترشکن می‌دهند و در این فیلترشکن تازه آن محدودیت و کنترل هم دیگر نیست و به هر سایتی خواهند رفت.

پزشکیان ادامه داد: فیلترینگ و اینترنت آزاد در کجا باید رعایت شود. نمی‌توانید بگویید ما می‌خواهیم در یک قفس زندگی کنیم و ارتباطی با دنیا نداشته باشیم. مثلا در دانشگاه‌ها برای ارتباط با دنیا به اینترنت آزاد نیاز است.

وی ادامه داد: صاحبان شرکت‌ها با پلتفرم‌های بزرگ صحبت کنند و این مسئله مسئولیت‌پذیری را حل کنند. چه کسانی هستند که الان فیلترشکن‌ها را می‌دهند؟

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: خیلی‌ها با کاری که در فضای مجازی شد کسب و کارشان را از دست دادند. در وضعیت عادی همه دارند از فیلترشکن استفاده می‌کنند؛ چرا اینطور است؟

پزشکیان تصریح کرد: یک وقتی تظاهرات و اعتصابات بود ولی الان که هیچ خبری نیست؛ چرا الان فیلتر می‌کنید و مردم را از زندگی ساقط می‌کنید و دانشگاه‌ها و بیمارستانها را هم با مشکل روبرو می‌کنید؟

وی ادامه داد: باید کاری کنیم مردم در فضای مجازی راحت زندگی و درآمد کسب کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: کجای دنیا مثل ما عمل می‌کند؟‌ ما از خودمان قرار نیست چیزی را اختراع کنیم. مشابه دنیا عمل کنیم. ما داریم مردم را از زندگی ساقط می‌کنیم.

پزشکیان تاکید کرد: چه کسانی الان پول فیلترشکنها را می خورند؟ مالیات هم نمی دهند! در مسائل امنیتی می توان اینترنت را قطع کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها