کد خبر: 665734
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۲ ۲۲:۳۷:۱۴
| |

مناظره | پزشکیان: گروهی که می‌خواهند دنیا را تصرف کنند اف ای تی اف را قبول نکردند

دومین و آخرین مناظره میان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی دو نامزد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی برگزار شد.

مناظره | پزشکیان: گروهی که می‌خواهند دنیا را تصرف کنند اف ای تی اف را قبول نکردند
کد خبر: 665734
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۲ ۲۲:۳۷:۱۴

پزشکیان در مناظره با جلیلی گفت: آن چیزی که برداران ما می‌گویند غلط است درصد رشد فرق می‌کند پولی که دولت چاپ کرده دو برابر شده است. آمار معلوم است در بانک مرکزی مشخص است زندگی مردم معلوم است. مردم آیا می‌تواند خانه بخرید؟ گوشت بخرید؟ اگر وضعیت مشکل ندارد چرا نمی توانید زندگی کنید؟ چرا بازنشسته می‌آید او را کتک می زنند؟ وعده دادید که سفره مردم بزرگ شده و دو برابر شغل ایجاد می‌کنید درباره مسکن تازه مجوز دادند تا ۹۰۰ هزار مسکن بسازند. ۳ سال است تورم بالای ۴۰ درصد است. حقوق ۱۵ تا ۲۰ درصدی اضافه شد. اگر برنامه دارید برنامه را می‌دادید آقای رئیسی اجرا می کرد.

پزشکیان یادآور شد: مردم بگویید آیا دوره آقای خاتمی برنامه خوب بود یا نبود. بلد بودند این آقایان؟ ایشان در شورای عالی امنیت ملی رئیس بوده می‌گوید مدیریت کرده اما آدمی است که مدیریت نکرده ده نفر زیر دست او نبوده است. از او سوال کردم آیا آقای رئیسی برنامه دارد که اگر دارد این برنامه که می‌گویید شما آوردید چیست؟ آیا از نو می‌خواهید برنامه بنویسید؟ این حرف‌ها چیست که می‌زنید. برنامه که وجود دارد لطف کنید بگویید برنامه چیست.

وی افزود: من می‌توانم ۱۰۰ کتاب بیاورم و بگویم که برنامه است نزدیک ۱۵۰ اقتصاددان از روند کاری ما دفاع کردند. اما یک عده دولت سایه تشکیل می‌دهند برای همه چیز تصمیم می گیرند بعد در تئوری همه حرف می زنند. درست است که دولت آقای خاتمی را با این حرف‌ها مقایسه کنید. یک گروهی می‌خواهند دنیا را تصرف کنند اف ای تی اف را قبول نکردند اگر این صحبت‌ها را قبول دارید روز جمعه به این افراد رای بدهید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها