کد خبر: 669438
|
۱۴۰۳/۰۵/۱۰ ۱۲:۵۲:۴۶
| |

مازیار بالائی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی:

نحوه واکنش به ترور اسماعیل هنیه نیازمند مداقه و تدبیر است

یک عضو حزب اعتماد ملی گفت: نحوه واکنش به این حادثه تلخ نیازمند مداقه و تدبیر است و نمی‌توان با عجله راجع به آن تصمیم گرفت، اما عملیات وعده صادق نشان داد که می‌توان روی تدبیر مسئولان کشور درباره نحوه واکنش به این حادثه حساب باز کرد.

نحوه واکنش به ترور اسماعیل هنیه نیازمند مداقه و تدبیر است
کد خبر: 669438
|
۱۴۰۳/۰۵/۱۰ ۱۲:۵۲:۴۶

مازیار بالائی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و عضو جبهه اصلاحات در واکنش به ترور اسماعیل هنیه گفت: جدای از جنایات هفتاد سال گذشته رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، حدود یک سال است که اسرائیل در حال جنایت علیه بشریت در غزه است و هیچ عزم راسخی در دنیا برای ایستادن در مقابل این حجم از وحشی‌گری وجود ندارد.

به گزارش فارس، بخش هایی از گفت و گوی بالائی را در ادامه می خوانید:

 

  • موشک‌باران دائمی و شهادت زنان و کودکان، مورد هدف قرار دادن بیمارستانها و مدارس و ... باعث نشده که جهان واکنشی درخور به اقدامات اسرائیلی‌ها نشان دهد. حتی پزشکان و خبرنگاران بدون مرز و متعلق به نهادهای بین‌المللی نیز توسط این رژیم کشته می‌شوند اما ابرقدرت‌ها دم برنمی‌آورند.
  • یک سال است که نیت صهیونیست‌ها مبنی بر پاکسازی نژادی در فلسطین اشغالی علنی شده و در حال جنایت هستند. این اقدام چه تفاوتی با نسل‌کشی صرب‌ها در بالکان دارد که ایالات متحده در مقابلش سکوت کرده؟ شعارهای حقوق بشری آمریکایی‌ها رنگ باخته و دیگر کسی در دنیا این حرفها را باور نمی‌کند، چرا که برخورد آمریکایی‌ها با مقوله حقوق بشر سلیقه‌ای و در راستای منافع خود و متحدان خونریزش چون اسرائیل است.
  • نحوه واکنش به این حادثه تلخ نیازمند مداقه و تدبیر است و نمی‌توان با عجله راجع به آن تصمیم گرفت، اما عملیات وعده صادق نشان داد که می‌توان روی تدبیر مسئولان کشور درباره نحوه واکنش به این حادثه حساب باز کرد.
  • در عملیات وعده صادق ما با پیوست رسانه‌ای دقیق و درست ثابت کردیم که اقدام واکنشی و بدون تلفات انسانی صورت گرفته کاملا به حق و در واکنش به جسارت صهیونیست‌ها به خاکمان در محل کنسولگری کشور در سوریه بوده و قطعا اقدام بعدی‌مان در واکنش به ترور شهید هنیه نیز حامل همین میزان حقانیت و منطق خواهد بود.
  • دولت جدید در اولین روز رسمی کار خود با بحرانی بزرگ روبرو شده و همانطور که رئیس جمهور محترم تاکید کرده‌اند برای منافع ملی و برای ایران همه باید در کنار هم بایستیم. همه جناح‌ها و شخصیت‌ها باید در این وضعیت به کمک دولت آمده و از منازعات پیشاانتخاباتی بپرهیزند و به فکر آینده باشند و همه جناح‌های سیاسی، پشتیبان جبهه مقاومت خواهند بود.
  • جبهه مقاومت و جنبش حماس یک شبه و با محوریت یک فرد بوجود نیامدند که با شهادت شخصیت‌های مهمی چون شهید هنیه لطمه‌ای ببینند. درخت مقاومت در منطقه خاورمیانه تندومندتر از این حرفهاست و محور مقاومت سابقه‌ای به بلندای عمر انقلاب اسلامی دارد.
  • از زمان شهید متوسلیان و چهره‌های شاخصی چون مرحوم محتشمی‌پور، راغب حرب، سیدعباس موسوی تا عماد مغنیه و شهید سلیمانی، در طول زمان این محور به حیات خود ادامه داده و تا آزادی قدس شریف نیز ادامه خواهد یافت، چرا که مساله فلسطین برای ملت‌های منطقه مساله‌ای فطری است و بیش از جنبه سیاسی جنبه اخلاقی و انسانی و قلبی دارد.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها