کد خبر: 675248
|
۱۴۰۳/۰۶/۳۱ ۲۳:۳۷:۳۲
| |

سخنگوی ستادکل نیروهای مسلح:

اقدامات جنون آمیز در غزه و لبنان دست و پا زدن های آخر اسراییل است

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح اقدامات جنون آمیز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و لبنان را دست و پا زدن های آخر اسراییل برشمرد.

اقدامات جنون آمیز در غزه و لبنان دست و پا زدن های آخر اسراییل است
کد خبر: 675248
|
۱۴۰۳/۰۶/۳۱ ۲۳:۳۷:۳۲

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح اقدامات جنون آمیز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و لبنان را دست و پا زدن های آخر اسراییل برشمرد.

به گزارش  مهر، سردار ابوالفضل شکارچی شامگاه شنبه در آئین افتتاح نمایشگاه یاد یاران در استان قم اظهار کرد: در آغازین روزهای پیروزی انقلاب در سال ۵۷ توطئه‌های دشمنان علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی یکی پس از دیگری شروع شد.
 
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: وقتی شرارت‌ها نتوانست موفقیتی برای دشمنان انقلاب ایجاد کند، جنگ بین المللی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران راه اندازی کردند و ۳۹ کشور به صورت مستقیم به ارتش بعث عراق کمک کردند و ملت ایران تنها در مقابل این کشورها ایستادگی کرد.
 
وی با بیان اینکه وقتی در جنگ‌ها دفاع از آرمان‌های اسلامی صورت می‌گیرد، نام دفاع مقدس به میان می‌آید، ابراز کرد: امام راحل (ره) فرمودند ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد و این به نوعی همان شعاری است که امام حسین (ع) در روز عاشورا در مقابل لشکر یزدید فریاد زد.
 
سردار شکارچی بیان کرد: رزمندگان اسلام با شعار «هیهات منه الذله» با شرایط صد درصد نابرابر که همه کفر و شرک در یک طرف جبهه بود، وارد عرصه دفاع مقدس شدند و با جان فشانی و ایثارگری تمام در مقابل دشمن ایستادگی کردند.
 
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: رزمندگان در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و بعد از حدود یک سال عملیات‌های هجومی علیه رژیم بعث آغاز شد و فتوحاتی به دست آمد، شهرهایی آزاد شد و دشمنان به ذلت کشیده شدند.
 
وی عنوان کرد: در دفاع مقدس به نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم و برای دفاع از انقلاب باید به خود اتکایی و خود کفایی در عرصه‌های مختلف برسیم.
 
سردار شکارچی اذعان کرد: دفاع مقدس دستاوردهای فراوانی دارد و علوم پزشکی و فنی مهندسی در آن دوران به رونق رسید، چراکه جمهوری اسلامی خلاقیت و ابتکار داشت و علاوه بر دفاع در مقابل دشمن تولید علم می‌کرد.
 
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نباید وابسته به دشمنان انقلاب باشیم و ما می‌توانیم اعتراف کنیم که ابزار و تجهیزات دفاعی در داخل کشور تولید می‌شود و به طوری دیگر کشورها از ما تمنای کمک دارند.
 
وی یادآور شد: امروز دشمنان به این نتیجه رسیده که ما ابر قدرت هستیم و زیر ساخت جمهوری اسلامی متفاوت است ضمن اینکه بخشی از آن را در لبنان، غزه و یمن شاهد هستیم و این زیر ساخت معنوی و اعتقادی است.
 
سردار شکارچی اظهار کرد: جمهوری اسلامی امروز در اوج ناباوری در تمام عرصه‌های علمی، فناوری، نظامی و سیاسی یک قدرت بزرگ است، بنابراین نباید تحت تأثیر جنگ نرم و شناختی قرار بگیریم.
 
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: ما در مقابل تهدید سخت دشمن بسیار قدرتمند هستیم، ولی تهدید نرم دشمن بسیار جدی است ضمن اینکه می‌بایست این امر را تقویت کنیم.
 
وی ابراز کرد: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران امروز با وجود پیشرفته‌ترین تجهیزات ساخت داخل، موشک‌ها، پهپادها و زیر دریایی‌ها در اوج خود قرار دارد و دشمن از این امر خشمگین است.
 
سردار شکارچی عنوان کرد: امروز جنگ بین رژیم صهیونیستی و جبهه مقاومت نیست، بلکه جنگ دنیای استکبار علیه مجاهدان جبهه مقاومت است و این یعنی همه کفر در مقابل همه اسلام قرار دارد.
 
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح اذعان کرد: جنگ نرم بر ما غلبه دارد و ما در این حوزه از انسجام خوبی برخوردار نیستیم و متولیان فرهنگی کشور احساس جنگ نکرده‌اند و غافل هستند.
 
وی تصریح کرد: این حرکات جنون آمیزی که علیه مردم مظلوم و بی پناه فلسطین و لبنان رخ می‌دهد، دست و پا زدن‌های آخر رژیم صهیونیستی و اقمار آنها است ضمن اینکه این اقتدار نیست و به این معناست که دشمن در معرض فروپاشی است و وعده خدا حتماً جاری خواهد شد.
 
سردار شکارچی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای مرور افتخارات و نمایش آنها، جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها