کد خبر: 677415
|
۱۴۰۳/۰۷/۱۳ ۲۳:۱۴:۴۶
| |

نماینده مجلس: عراقچی نشان داد ایران در هر شرایطی حامی حزب‌الله است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تقدیر از عراقچی برای سفر به لبنان گفت: این سفر نشان داد جمهوری اسلامی در هر شرایطی حامی و پشتیبان جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان است.

نماینده مجلس:  عراقچی نشان داد ایران در هر شرایطی حامی حزب‌الله است
کد خبر: 677415
|
۱۴۰۳/۰۷/۱۳ ۲۳:۱۴:۴۶

ابوالفضل ظهره‌وند عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به سفر عراقچی وزیر خارجه کشورمان به لبنان گفت: سفر وزیر امور خارجه به بیروت گویای حمایت قاطع جمهوری اسلامی از ملت لبنان و حزب الله است.

به گزارش فارس وی ادامه داد: از سوی دیگر این سفر بیانگر این است که ما در تمامی شرایط حتی در شرایطی که دشمن تمام قد در حال بمباران و کشتار مردم و حمله به سرزمین لبنان است هیچ ابایی نداریم و می‌توانیم در این شرایط در این منطقه حاضر شویم و مراتب حمایت خودمان را به صورت عملی در میدان اثبات کنیم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: در همین راستا جا دارد از آقای عراقچی و‌ هیئت همراه ایشان تقدیر و تشکر کنیم. این سفر برای ملت ایران باعث افتخار است و به مردم ما و همه مظلومان و آزادیخواهان و به خصوص جبهه مقاومت دلگرمی داد.

ظهره وند تأکید کرد: سفر آقای عراقچی نشان داد این که گفته می شود ایران در وقت سخت و در هر شرایطی پشتیبان و حامی حوزه مقاومت و ملت‌های منطقه است درست است.

این نماینده مجلس در بخش دیگری با اشاره به حضور گسترده و میلیونی مردم در نمازجمعه امروز تهران اظهار داشت: نماز جمعه امروز هم یک نماز جمعه استثنایی و فوق‌العاده‌ بود، در شرایطی که تروریست‌ها و حامیان آمریکا کماکان مشغول جنایت هستند مردم ایران اتحاد خودشان و‌ حمایت از ولی فقیه را به نمایش گذاشتند و ایستادگی خود را نشان دادند و نشان دادن که تمام قد در مسیر مقاومت هستند.

وی افزود: مردم روز جمعه پشت سر امام خودشان مقام معظم رهبری ایستادند و نشان دادن مسیر انقلاب را با قدرت ادامه خواهند داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نماز جمعه امروز نشان داد که ایران سرزمین نور است و ما امروز مجددا صلابت و اقتدار را در بیانات مقام معظم رهبری دیدیم و این اقتدار به جهانیان منعکس شد.

ظهره وند با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی از مظلومان اضافه کرد: در مقابل شما می‌بینید که امریکایی ها از یک طرف موضع به اصطلاح حقوق بشری دارند اما در عمل می‌بینیم که جز ویرانی و ویرانگری کاری نمی کنند و ثمره ای برای منطقه نداشته و ندارند و بمب‌های چندین تنی خود را به سگ خود در این منطقه‌ می دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها