کد خبر: 678663
|
۱۴۰۳/۰۷/۲۱ ۱۰:۳۸:۴۹
| |

محمود واعظی: حماسه حضور ملت در «نماز جمعه نصر» با وجود تهدیدات امنیتی - نظامی، پیام وحدت را مخابره کرد

رئیس دفتر سیاسی اعتدال و توسعه گفت: حماسه حضور ملت در «نماز جمعه نصر» با وجود تهدیدات امنیتی - نظامی، پیام وحدت، دلبستگی و دفاع از تمامیت ارضی کشور را مخابره کرد.

محمود واعظی: حماسه حضور ملت در «نماز جمعه نصر» با وجود تهدیدات امنیتی - نظامی، پیام وحدت را مخابره کرد
کد خبر: 678663
|
۱۴۰۳/۰۷/۲۱ ۱۰:۳۸:۴۹

قائم مقام حزب اعتدال و توسعه گفت: عملیات وعده صادق و اجتماع حمایتی مردم نمایش اقتدار ایران بود.

به گزارش فارس، محمود واعظی قائم مقام و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه، تاکید کرد: حضور هوشمندانه مردم در حمایت از عملیات دقیق، موثر و عزتمندانه « وعده صادق۲» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تجلی اقتدار و صلابت ایران اسلامی در داخل کشور و نمایش اقتدار و قدرت نمایی در مقابل رژیم صهیونیستی و حامیان غربی او در خارج از کشور بود.

وی افزود: حماسه حضور ملت در «نماز جمعه نصر» با وجود تهدیدات امنیتی - نظامی، پیام وحدت، دلبستگی و دفاع از تمامیت ارضی کشور را مخابره کرد.

قائم مقام حزب اعتدال و توسعه گفت: «وفاق» در سطح ملی موجب تقویت دیپلماسی همگرایی منطقه ای و زمینه ساز همکاری مثبت باکشورهای منطقه در راستای ایجاد صلح و ثبات نیز می باشد.

رئیس دفتر سیاسی اعتدال و توسعه عنوان کرد: در صورت همکاری فزاینده کشورهای اسلامی با یکدیگر ، ضمن تامین منافع مشترک ، توقف نسل کشی و تجاوز رژیم صهیونیستی نیز صورت می پذیرد.

واعظی تاکید کرد: تجربه چهار دهه اخیر نشان داده است که همواره مردم فهیم ما در مقاطع زمانی حساس که «امنیت ملی» و منافع و مصالح کشور با انواع تهدیدات مواجه است ، با حضور گسترده و پر معنی خود از تمامیت ارضی ، سیاستها و اقدامات دولت و نظام حمایت کرده و می کنند.

وی افزود: پیام روشن ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری اخیر ، ضرورت حل سریع مشکلات معیشتی و رفاه عمومی از مسیر «وفاق ملی» وفق اتخاذ سیاستهای داخلی و خارجی کارآمد و استفاده از مدیران کارشناس و مدبر بوده و تحقق نسبی وعده های مطروحه از این مسیر ، میسر خواهد بود. «وفاق ملی» یکی از اساسی ترین مؤلفه‌های تأثیرگذار در تقویت قدرت ، امنیت و حل مسائل مهم داخلی و خارجی کشور می باشد.

واعظی ادامه داد: در راستای نیل به «وفاق ملی» ضرورت دارد به دو مؤلفه اساسی «افزایش رضایت مردم» و «انسجام در مدیریت کارآمد» توجه واسع داشت و تحقق این دو مهم نیازمند عزم مجدانه در «برنامه ریزی» و اتخاذ «تصمیمات کارشناسی» و«اجرای دقیق» آنها است.

وی تاکید کرد: وفاق ملی علاوه براینکه امکان کاهش نارضایتی های موجود و بازآفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی در داخل کشور را فراهم می سازد ،ظرفیت خنثی سازی انواع توطئه ها و تهدیدات داخلی و خارجی را نیز دارد.

قائم مقام  حزب اعتدال و توسعه گفت: هر زمان که «جمهور» از مسئولان کشور خود ، حرکت در مسیر اصلاح سیاستهای ناکارآمد و اهتمام جدی در راستای تغییر نابسامانی ها و بهبود شرایط زندگی خود را مشاهده کرده اند ، با رضایتمندی هرچه بیشتر نهایت حمایت شریفانه و نجیبانه را صورت داده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها