کد خبر: 680455
|
۱۴۰۳/۰۷/۳۰ ۱۵:۰۹:۵۳
| |

نماینده ولی فقیه در سپاه: دست حزب‌الله بسیار پُر است؛ به همان اندازه که حزب‌الله را پشتیبانی می‌کنیم حماس را نیز مورد حمایت قرار می‌دهیم

حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به همان اندازه که حزب‌الله لبنان را پشتیبانی می‌کند، حماس را نیز مورد حمایت قرار می‌دهد گفت: همان‌گونه که شهادت اسماعیل هنیه، موجب تضعیف حماس نشد، شهادت یحیی سنوار نیز باعث ضعف آن نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه: دست حزب‌الله بسیار پُر است؛ به همان اندازه که حزب‌الله را پشتیبانی می‌کنیم حماس را نیز مورد حمایت قرار می‌دهیم
کد خبر: 680455
|
۱۴۰۳/۰۷/۳۰ ۱۵:۰۹:۵۳

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام های جنایت‌کارانه اسرائیل غاصب را محکوم کرد و گفت: رژیم صهیونیستی خواهد دید حزب‌الله و حماس، با خون رهبران‌شان قدرت تازه‌ای پیدا می‌کنند و توانمندی بیشتری را نیز به میدان خواهند آورد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در آیین معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم، در حسینیه ثارالله سپاه علی بن ابیطالب‌(ع) این استان با بیان این که خون شهید سید حسن نصرالله گفتمان حزب‌الله را زنده‌تر کرد افزود: دشمن فکر می‌کرد چون تعدادی از فرماندهان حزب‌الله و سید حسن را به شهادت رسانده، و وسایل ارتباطی آن ها را از بین برده، تیر خلاص را به حزب‌الله زده است.

وی خاطرنشان کرد: به لطف الهی دست حزب‌الله از امکانات بسیار پُر است و سازمان‌دهی، ارتباطات و مدیریت و فرماندهی آن نیز به شکل ماهرانه‌ در حال انجام است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به همان اندازه که حزب‌الله لبنان را پشتیبانی می‌کند، حماس را نیز مورد حمایت قرار می‌دهد گفت: همان‌گونه که شهادت اسماعیل هنیه، موجب تضعیف حماس نشد، شهادت یحیی سنوار نیز باعث ضعف آن نخواهد شد.

حاجی صادقی افزود: نتانیاهو گفت، کار حماس تمام است، اما حماس پاسخ این سخن را خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: به لطف خداوند، ما سرعت سقوط رژیم سفاک، کودک‌کُش و گرگ صفت صهیونیستی را بیش از پیش می‌بینیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب، نیروهای مسلح و ملت ایران امروز در اوج اقتدار قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ما شهادت را برای خودمان‌ بزرگترین آرزو می‌دانیم گفت: شهادت تنها آرزوی مجاهدانی است که بیش از چهار دهه را در میدان جهاد سپری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی و شهید سردار نیل‌فروشان با شهید شدن در راه خدا، به آرزوی دیرینه خود رسیدند اظهار کرد: برخی از این مجاهدان با چشمانی اشک‌بار می‌گویند، نکند ما از نعمت شهادت متنعم نشویم.

حاجی صادقی بیان داشت: شهادت سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله، مکتب مقاومت را در دنیا نهادینه کرد.

وی گفت: اگر با قدرت و با روحیه پیش برویم، نه تنها رژیم اشغال‌گر و ستمگر اسرائیل را تا نابودی تعقیب می‌کنیم، ارباب آن، استکبار را نیز بر سر جایش می‌نشانیم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا دیگر آن آمریکایی که می‌خواست ابرقدرت و کدخدا باشد، نیست، ما آمده‌ایم جهان را آماده ظهور کنیم و به یاری خدا این کار را خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از خدمات ۲۵ ساله حجت‌الاسلام سید حسن اکبری مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب گفت: ایشان طی این سال‌ها، دل‌سوزانه برای انقلاب اسلامی کار کرد، در عین حال تعبد بسیاری نیز از خود نشان داد.

وی حجت‌اسلام اکبری را یکی از درخشان‌ترین و با سابقه‌ترین چهره‌های سپاه قم توصیف کرد و افزود: ایشان نیاز بود تا با این توانمندی‌ها و تجربه‌ها، در حوزه علمیه خدمت کند.

وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام اکبری، کسی است که می‌تواند با حضور در بسیج اساتید حوزه، حوزه انقلابی مورد نظری رهبر انقلاب را دنبال کند گفت: ما سرانجام به این نتیجه رسیدیم که ایشان شایسته‌ترین فرد برای این مقام است، چراکه هم مورد اعتماد مراجع تقلید، جامعه مدرسین و نهادهای حوزوی است و هم توانمندی، ریسک‌پذیری، جرات، جسارت و روحیه انقلابی بالایی دارد.

حاجی صادقی یادآور شد: انقلاب اسلامی از حوزه علمیه آغاز شده، نباید ناسپاسی شود، نگذاریم دشمن آنتی‌تز انقلاب را از مرکز تز انقلاب دنبال کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن معرفی حجت‌الاسلام حسین دشتی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قم بیان کرد: یکی از با سابقه‌ترین و بهترین افراد که سابقه درخشانی در نیروی دریایی سپاه همچنین نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر دارد، به ریاست جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم منصوب شده‌است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها