کد خبر: 167406
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۰ ۱۴:۵۰:۰۰
| |

رکوردزنی «انتقام‌‌جویان: جنگ بی‌نهایت» در تاریخ افتتاحیه فیلم‌ها

فیلم «انتقام‌ جویان: جنگ بی‌نهایت» یا «اونجرز» ساخت استودیوی مارول با فروش با 630 میلیون دلار رکورد بالاترین فروش آغازین جهانی را از آن خود کرد. رکورد قبلی متعلق به فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» با فروش 247 میلیون دلار بود که توسط «انتقام‌‌جویان» گرفته شد.

رکوردزنی «انتقام‌‌جویان: جنگ بی‌نهایت» در تاریخ افتتاحیه فیلم‌ها
کد خبر: 167406
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۰ ۱۴:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در اولین هفته نمایش، فیلم «انتقام‌ جویان: جنگ بی‌نهایت (اونجرز)» آخرین فیلم ابرقهرمانی استودیوی مارول نیامده رکوردشکنی کرد. فروش کلی فیلم در اولین هفته اکرانش به 250 میلیون دلار رسید. به این ترتیب رکورد قبلی را که متعلق به فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» با 247 میلیون دلار در سال 2015 بود پشت سر گذاشت.

«انتقام‌ جویان: جنگ بی‌ نهایت» در قله یک دهه اخیر فیلم‌های قهرمانی قرار می‌گیرد. فیلم در فروش اخر هفته‌اش انقلابی در گیشه به پا کرد: پنجشنبه شب 39 میلیون دلار فروخت و فروش روز جمعه‌اش نزدیک به 106 میلیون دلار تخمین زده می‌شود. بعد روز شنبه با 83 میلیون دلار رکوردشکنی کرد. و تازه همه این عدد و رقم‌ها فقط مربوط به آمریکاست. در اکران بین‌المللی به رقم مبهوت‌کننده 380 میلیون دلار رسید تا کم‌کم و به تناوب فروش هفته اولش را به 630 میلیون دلار برساند.

اوایل امسال یک فیلم ابرقهرمانی دیگر یعنی «بلک پنتر»(پلنگ سیاه) هم تعداد زیادی رکورد زد. و نه تنها به دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما در ماه فوریه بعد از «انتقام جویان» تبدیل شد که لقب پرفروش‌ترین فیلم از سوی یک کارگردان سیاهپوست را هم دریافت کرد. فروش خوبش در گیشه‌ها ادامه پیدا کرد و در نهایت به عدد یک میلیارد دلار رسید.

باید منتظر بمانیم که درخشش «انتقام جویان: جنگ بی نهایت» ( اونجرز ) در گیشه تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. چون بلاک‌باسترهای تابستانی زیادی در راهند که می‌توانند به حکومتش خاتمه دهند از جمله مهم‌ترین‌هایشان هم «ددپول 2» و «سولو: یک داستان جنگ ستارگان» است.

فروش قسمت جدید «انتقام جویان» دور از انتظار هم نبود. برآوردهای اولیه نشان می‌دهد فیلم ابرقهرمانی «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» جدیدترین محصول مشترک استودیوی مارول و دیزنی با 225 میلیون دلار فروش افتتاحیه، رکورد تازه‌ای را در گیشه امریکای شمالی رقم خواهد زد. خب فیلم هم تحلیلگران را ناامید نکرد.

منبع: دیجیکالامگ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها