کد خبر: 220342
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۸ ۱۱:۴۰:۰۰
| |

رونمایی از تندیس محمود شاهرخی

مراسم رونمایی از تندیس محمود شاهرخی ـ شاعر، ادیب و نویسنده بمی ـ با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و مسؤولان بم در محل پارک مقابل ارگ قدیم برگزار شد.

رونمایی از تندیس محمود شاهرخی
کد خبر: 220342
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۸ ۱۱:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا علیزاده در این مراسم گفت: برای بیست و چهارمین سال شاهد برگزاری جشنواره شعر رضوی در استان کرمان هستیم و از مسؤولان فرهیخته زکه میزبان این مراسم هستند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: این روزها فضای کشور به یاد عطر وجود امام رضا (ع) پراکنده شده است و همه جا نام این امام بزرگوار به گوش همگان می‌رسد و افتخار ما استان کرمانی‌ها این است که منشاء جشنواره شعر رضوی، استان کرمان بوده است.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: شهرستان بم با وجود ظرفیت های مختلف در حوزه فرهنگ، ادب و هنر کم نظیر است و از این حیث در تمامی حوزه ها فرهیختگانی داریم که زبانزدند. از جمله کارهای خوبی که در این جشنواره رخ داد، پرداختن به یکی از ادبای برجسته کشور استاد مرحوم شاهرخی است که زادگاه این شاعر شهیر شهرستان بم است و شاهد رونمایی از تندیس این استاد فقید هستیم.


وی در پایان گفت: نام و یاد ایشان برای همیشه در اذهان باقی خواهد ماند و با کاری که دوستان در دبیرخانه شعر رضوی انجام دادند نام این جشنواره در بم ماندگار خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها