کد خبر: 249327
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۱۱:۰۴:۰۰
| |

آغاز به کار شورای سیاستگذاری سینمایی فجر/ فیلم‌های خوب و کیفی کم نیستند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز به کار شورای سیاستگذاری سینمایی جشنواره فجر خبر داد و تاکید کرد: شوراهای سیاستگذاری‌ دیگر جشنواره‌های تئاتر و موسیقی هم تعیین شده‌اند.

آغاز به کار شورای سیاستگذاری سینمایی فجر/ فیلم‌های خوب و کیفی کم نیستند
کد خبر: 249327
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۱۱:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سید عباس صالحی پیش از ظهر امروز، در پایان نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین اخبار مربوط به جشنواره فیلم فجر گفت: شورای سیاستگذاری سینمایی فجر شروع به کارش اتفاق افتاده است. جشنواره‌های دیگر فجر یعنی تئاتر و موسیقی، شوراهای سیاستگذاری‌اش تعیین شده‌اند. امیدوار هستیم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره مکان برگزاری جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: درخصوص مکان برگزاری جشنواره سینمایی در حال گفت‌وگوهایی با برخی از مجموعه‌ها هستیم ولی در صورت عدم توافق، در همان مکان سابق برگزار می‌شود.

این عضو دولت تدبیر و امید در پاسخ به سوالی مبنی بر انتقادها از کیفیت فیلم‌ها تصریح کرد: همه فیلم‌ها در یک درجه نیستند و ممکن برخی در درجه‌ خوبی نباشند اما جشنواره فیلم مقاومت نشان داد فیلم‌های ارزشی، انقلابی و خوب بسیاری داریم که مورد حمایت بنیاد سینمایی و بنیاد فارابی هستند و به صورت مشارکتی ساخته می‌شوند. همه فیلم‌ها نمره یکسانی نمی‌گیرند و فیلم‌های خوب و کیفی هم کم نیستند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها