کد خبر: 252886
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۹ ۱۶:۳۶:۰۰
| |

مطالبه‌گری توسط فیلم مستند خوب است/ راوی بی‌طرف بودن

فرزند سردار شهید علی هاشمی با مثبت ارزیابی کردن مستند «زیر صفر مرزی» که به این سردار شهید می‌پردازد، تأکید کرد از یک اثر مستند انتظار می‌رود که بی‌طر باشد و قضاوت را به بیننده بسپارد.

مطالبه‌گری توسط فیلم مستند خوب است/ راوی بی‌طرف بودن
کد خبر: 252886
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۹ ۱۶:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین هاشمی فرزند سردار سپاه شهید علی هاشمی که در مستند «زیر صفر مرزی» به کارگردانی مهدی افشارنیک و تهیه کنندگی علی جلیلوند به این سردار شهید پرداخته شده، درباره این اثر که در دوازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» به نمایش در آمد، گفت: یکی از مهمترین نکاتی که با دیدن این مستند متوجه آن می شویم این است که شهدا همچنان بین مردم زنده هستند و مردم به حرف آنها اعتبار می دهند.

وی افزود: همچنین ارادت مردم منطقه به شهدا و شهید هاشمی را درست نشان می دهد و اشاره داشت که مردم، امروز هم که می خواهند حرفی را بزنند از سخنان و مطالبه های شهدا وام می گیرند.

فرزند شهید هاشمی با اشاره به اینکه کسی نمی‌گوید جنگ خوب است، عنوان کرد: جنگ خوب نیست و مشکلات خودش را دارد ولی نباید همه مشکلات منطقه را به پای جنگ بگذاریم و اگر مستندی فقط این زاویه دید را داشته باشد دچار کم‌گویی شده است.

وی اظهار کرد: مسئولان محلی می توانستند در این سال‌ها که از جنگ گذشته است، مشکلات منطقه را کمتر کنند نه اینکه همه چیز را گردن جنگ بیندازند.

هاشمی تاکید کرد که از یک مستند انتظار می‌رود راوی بی‌طرفی باشد و قضاوت را به بیننده بسپارد.

وی با اشاره به اینکه هر کاری نقاط مثبت و منفی خودش را دارد، بیان کرد: مستند «زیر صفر مرزی» هم از این قاعده مستثنی نیست ولی در صحبت هایی که با کارگردان اثر داشته ام قرار است برخی اصلاحات را انجام دهد که من از ایشان و عوامل کار تشکر می کنم و امیدوارم این مستند در خوزستان هم به نمایش درآید.

فرزند سردار شهید هاشمی در پایان گفت: مطالبه گری خوب است و هدف شهدا هم آرامش و امنیت مردم بوده است و این مستند هم این نگاه را دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها