کد خبر: 254721
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۱۴:۰۶:۰۰
| |

تکذیب توقیف «هفت شهر عشق»

روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی با صدور بیانیه ای خبر توقیف اپرا – نمایش «هفت شهر عشق» را از سوی شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی تکذیب کرد.

تکذیب توقیف «هفت شهر عشق»
کد خبر: 254721
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۱۴:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| دقایقی پس از انتشار خبر توقیف اپرا نمایش هفت شهر عشق از سوی روابط عمومی این نمایش، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی بیانیه ای به شرح زیر را در اختیار رسانه ها قرار داد.


در این بیانیه آمده است:
«پیرو خبر منتشر شده در برخی خبرگزاری ها مبنی بر توقیف نمایش «هفت شهر عشق» که قرار است از فردا (پنجشنبه) در سالن وزارت کشور روی صحنه برود هیچ گونه لغو مجوز و توقیفی از سوی شواری ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی صورت نگرفته است».


به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، نمایش «هفت شهر عشق» به کارگردانی «محمد عبدی زاده» و تهیه کنندگی «مرضیه مهدی زاده» و «علی آقایی» مورد بازبینی قرار گرفته و اجرای این اثر از نظر شواری ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی بلامانع است.


در ادامه این بیانیه آمده است: اداره کل هنرهای نمایشی خود را ملزم به حفظ حرمت هنرمندان می داند بنابراین با توجه به هجمه ها و حاشیه سازی های اخیر از همکاران رسانه ای درخواست داریم که نسبت به هرگونه خبر بی استناد و همچنین به کار بردن واژه هایی که بار معنایی منفی برای جامعه محترم هنرمندان دارند دقت لازم را به عمل آورند.


صبح امروز روابط عمومی اپرای هفت شهر عشق در اطلاعیه‌‌ای اعلام کرد: با وجود اتمام بلیت های 9 شب نخست اپرا- نمایش هفت شهر عشق این برنامه توقیف شد. این برنامه قرار بود در 20 شب در سالن وزارت کشور روی صحنه برود.


برگزارکنندگان این برنامه هرگونه توضیحی را درباره علل توقیف این برنامه به روزهای آینده موکول کردند.


در پایان این اطلاعیه آمده بود که کلیه مبالغ حاصل از فروش بلیت این برنامه به خریداران عودت داده خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها