کد خبر: 283618
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۴:۴۵:۰۰
| |

«بی-‌شمار»های فرح سلطانی بر دیوار گالری شیرین

نمایش انفرادی نقاشی‌های فرح سلطانی،‌ 23 فروردین در گالری شیرین افتتاح می‌شود.

«بی-‌شمار»های فرح سلطانی بر دیوار گالری شیرین
کد خبر: 283618
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۴:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در این نمایشگاه، مجموعه نقاشی‌های فرح سلطانی، با عنوان «بی-شمار» به سبک پست پاپ آرت بوده و با با تکنیک اکریلیک روی بوم کشیده شده‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، فرح سلطانى متولد تهران بوده و پس ازدریافت دیپلم گرافیک از هنرستان صبا، برای ادامه تحصیل به انگلستان رفت تا درآن جا به یادگیری بیشتر هنر بپردازد. او پس از بازگشت به ایران از دانشگاه شهید بهشتى در رشته طراحى داخلى فوق‌دیپلم گرفت. او لیسانس خود را نیز در در رشته نقاشى از دانشگاه آمریکایى دوبى (AUD) دریافت کرد.

فرح سلطانی

فرح سلطانی درباره نمایشگاه خود گفت: «امروزه در محاصره‌ اعداد، ارقام و کدهاى بسیار هستیم و این‌طور به نظر مى‌رسد‌ که قدرت انتخاب بى-‌شمار داریم. بى‌-اختیار در مقابل بى‌-نهایت امکان و ایده قرار گرفته‌ایم که نه هر روز، بلکه هر لحظه، در حال دستکارى ذهن ما هستند. آگاه و ناآگاه‌ ابعاد جهان زندگى ما را، در جزئیات و عواطف‌مان دگرگون مى‌کند. انگار ظرف‌هایى شده‌ایم که مظروف‌ها شکل‌مان مى‌دهند و ما که دیگر متر و معیار خودمان هم نیستیم، با تلاشى بیهوده سخن از ارزش‌های‌مان مى‌زنیم، غافل از اینکه چیزهایی در دنیا هست که قابل اندازه‌گیرى نیستند.»

این نمایشگاه از 23 فروردین تا 4 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

ساعت بازدید نیز جمعه‌ها 20-16، شنبه تا پنجشنبه 19-11 است. گالری دوشنبه‌ها تعطیل است.

گالری شیرین در خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه 13، شماره 5 قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها