کد خبر: 286554
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۸:۲۹:۲۸
| |

جای خالی تارانتینو در جشنواره کن

فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» از تارانتینو، «حقیقت» از هیروکازو کورئیدا و «نیمه تابستان» اثر آری آستر در هفتاد و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کن اکران نخواهند شد.

جای خالی تارانتینو در جشنواره کن
کد خبر: 286554
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۸:۲۹:۲۸

اعتمادآنلاین| ‌ فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» از کوئنتین تارانتینو، «حقیقت» از هیررو کازو کورِ اِدا و «نیمه تابستان» اثر آری آستر در هفتاد و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کن اکران نخواهند شد.

نت‌فلیکس هم امسال نماینده‌ای در جشنواره کن نخواهد داشت و جایزه‌بگیران بالقوه‌ای همچون «مارتین اسکورسیزی» با «مرد ایرلندی»، «استیون سودربرگ» با «رختشویی» (با بازی مریل استریپ) و «نوا باومبچ» با فیلم «پادشاه» (با نقش‌آفرینی تیموتی شَلِمِی) غایب خواهند بود.

البته غیبت نت‌فلیکس غیرمنتظره نبود و از ماه‌ها قبل زمزمه‌هایی برای نبودن این غول اینترنتی که با قدرت هرچه تمام‌تر وارد عرصه سینما شده، به گوش می‌رسید.

«تارانتینو» اما با فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» در صدر لیست غایبین امسال جشنواره کن قرار دارد. این فیلم که هنرپیشگانی نظیر «لئوناردو دی‌کاپریو» و «برد پیت» در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند سر وقت آماده نشده است.

«تیه‌ری فرما» کارگردان هنری جشنواره کن در مورد غیبت این فیلم در جشنواره امسال گفت: مراحل تدوین فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» به این دلیل که تارانتینو از سیستم فیلم 35 میلیمتری استفاده کرده است، بسیار زمان‌بر بوده و در موعد مقرر به پایان نمی‌رسد.

دیگر غایب غیرمنتظره امسال فیلم «حقیقت» به کارگردانی «هیروکازو کورئیدا» است. این فیلمساز سال گذشته توانست «نخل طلای کن را برای فیلم «سارقان فروشگاه» کسب کند. فیلم «حقیقت» از دو هنرپیشه فرانسوی «ژولیت بینوش» و «کاترین دنوو» بهره می‌برد و به دلایلی که تولید فیلم در موعد مقرر به اتمام نمی‌رسد، نمی‌تواند در جشنواره کن حضور یابد و احتمالا در جشنواره فیلم ونیز اکران خواهد شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها