کد خبر: 363727
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ ۱۳:۰۹:۰۰
| |

«جوکر» به دنبال پیشی گرفتن از «آکوامن»

فیلم سینمایی «جوکر» بعد از شکستن رکورد‌های متعدد در گیشه، برای رکورد شکنی جدیدش «آکوامن» را در روبروی خود می‌بیند.

«جوکر» به دنبال پیشی گرفتن از «آکوامن»
کد خبر: 363727
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ ۱۳:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| فیلم سینمایی «آکوامن» سال گذشته در دسامبر 2018 اکران شده بود و با موفقیتی که به دست آورد به پرفروش‌ترین فیلم سینمایی اقتباس شده از کمیک‌های دی سی تبدیل شد.

اما حالا در پایان سال 2019 فیلم سینمایی «جوکر» که در مدت اکرانش رکورد‌های متعددی را در زمینه فروش کسب کرده، به فروش «آکوامن» نزدیک شده تا عنوان پرفروش‌ترین فیلم از دنیای دی سی را نیز تصاحب کند.

جوکر با فروش یک میلیاردی که داشت به اولین فیلم رده بزرگسال و هم چنین کم بودجه‌ای تبدیل شد که توانسته به این اندازه فروش داشته باشد. طبق آمار‌های باکس آفیس موجو، «جوکر» و «آکوامن» اختلاف اندکی دارند که در زیر مشاهده می‌کنید.

به این ترتیب اختلاف آن‌ها در فروش جهانی 112 میلیون است که به نظر برای جوکر دور از دسترس نیست. قبل از آکوامن، جوکر باید «شوالیه تاریکی بر می‌خیزد» را پشت سر بگذارد که پیش از اکران اکوامن رکورد دار فروش بود.

جوکر در این هفته گیشه هالیوود 2.8 میلیون دلار فروش داشت که رسیدن به این رکورد را آهسته می‌کند، اما فروش جهانی این فیلم با اینکه در چین اکران نمی‌شود، قابل توجه است.

اکوامن 291 میلیون دلار تنها در گیشه چین فروش داشته و شاید بتوان گفت تنها دلیلی است که اکنون در صدر پرفروش‌های دی سی قرار دارد. در ادامه می‌توانید میزان پرفروش‌ترین فیلم‌هایی که از دنیای دی سی ساخته شده اند را ببینید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها