کد خبر: 374603
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۴:۱۷:۱۱
| |

حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در منزل حاج قاسم سلیمانی

نماینده ولی فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز جمعه (13 دی ماه) با حضور در منزل شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همچنین مسجد امیرالمؤمنین (ع)، شهادت این سردار رشید اسلام را تسلیت گفت.

حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در منزل حاج قاسم سلیمانی
کد خبر: 374603
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۴:۱۷:۱۱

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام سید محمد علی شهیدی با حضور در منزل شهید قاسم سلیمانی شهادت این سردار رشید اسلام را به خانواده معظم این شهید تسلیت گفت و با تجلیل از سال‌ها مجاهدت پرافتخار این سردار غیور علو درجات برای آن شهید عزیز و صبر جمیل برای خانواده بزرگوار ایشان مسألت کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع عزاداران در مسجد امیرالمؤمنین (ع) نیز حضور یافت و یاد و نام سردار بزرگ جهان اسلام را گرامی داشت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با صدور پیامی از ملت مسلمان ایران و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برای حضور باشکوه در مراسم تشییع و بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان دعوت کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون


سلام بر ارواح طیبه شهدا و درود بر ایمان و اراده بلند و اندیشه بزرگ و پاکشان.
این اراده الهی است که خط سرخ شهادت را مستدام می‌دارد و بندگان شایسته خود را به مقام شامخ «عند ربهم یرزقون» می‌رساند.


بدون تردید هر قطره خونی که در پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و مجاهدت در مسیر حق و حقیقت ریخته شود اراده انسان‌های مؤمن و مجاهد را در مبارزه با ظلم و تباهی مستحکم‌تر خواهد کرد و چهره پلید و شیطانی گروه‌های کفر و تروریست را در عرصه جهانی آشکارتر خواهد کرد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام هولناک، شهادت سردار گرانقدر و پرافتخار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان شهید ایشان به ویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس را خدمت مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده معظم این شهدای گرانقدر تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال علو درجات برای آن شهدای معزز مسألت دارم.

ملت مسلمان ایران و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع و بزرگداشت این شهدای معظم، ضمن گرامی داشت مقام و جایگاه این شهدای والا مقام و همدردی با خانواده‌های گرانقدر آنان، انزجار و نفرت خویش را نسبت به این اقدام جنایتکارانه نیروهای آمریکایی نشان خواهند داد و همبستگی و وحدت خود را در گرفتن انتقام خون این شهدای معزز و ادامه راه آنان در دفاع از کیان انقلاب و سرزمین‌های اسلامی به جهانیان نشان خواهند داد.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها