کد خبر: 388725
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۸ ۱۷:۳۸:۰۶
| |

کتاب‌ها چگونه به خانه شما می‌آیند؟

وقتی در خانه می مانید، نیاز دارید وقت خود را به گونه‌ای بگذرانید که کمتر درگیر افکار ناخوشایند شیوع بیماری در کشور شوید، شاید تماشای فیلم یا شنیدن موسیقی به شما کمک کند حال بهتری داشته باشید، اما پیشنهاد ما کتاب است.

کتاب‌ها چگونه به خانه شما می‌آیند؟
کد خبر: 388725
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۸ ۱۷:۳۸:۰۶

اعتمادآنلاین| ‌ این روزها که بهتر است از خانه بیرون نروید و کمتر در شهر باشید، چگونه می‌توانید کتاب بخرید؟ راه‌هایی را که کتاب‌ها به خانه شما می‌آیند، با هم بررسی می‌کنیم.

وقتی در خانه می مانید، نیاز دارید وقت خود را به گونه‌ای بگذرانید که کمتر درگیر افکار ناخوشایند شیوع بیماری در کشور شوید، شاید تماشای فیلم یا شنیدن موسیقی به شما کمک کند حال بهتری داشته باشید، اما پیشنهاد ما کتاب است.

تهیه کتاب در این شرایط شاید کار سختی به نظر برسد، اما اصلا این طور نیست، شما به راحتی می‌توانید بدون مراجعه به کتابفروشی، کتاب‌های مورد نظر خود را تهیه کنید، اگر می‌خواهید بدانید چگونه این کار ممکن می‌شود، این گزارش برای شما نوشته شده است.

خرید آنلاین

سایت‌های خرید کتاب، زمان زیادی است که جای خود را در میان اهالی فرهنگ باز کرده‌اند و اکنون شناخته شده هستند. در این روزها می‌توانید، از این امکان برای خرید استفاده کنید.

برخی سایت‌ها در میان پرمخاطب‌ترین فروشگاه‌های محصولات فرهنگی جای دارند و با بیش از 250 هزار عنوان کتاب، کتابفروشی بزرگی به حساب می‌آیند.

برخی سایت‌ها هم می‌توانند کتاب‌هایی را که موجود ندارند سفارش بگیرند و از بازار تهیه کنند، این روش هم می‌تواند به شما کمک کند کمتر از خانه بیرون بروید.

ناشران زیادی هستند که از طریق سایت رسمی خود، کتاب‌های خودشان و حتی ناشران دیگر را به فروش می‌گذارند، این روش یک ویژگی خوب دیگر دارد و آن استفاده از تخفیف ویژه ناشر برای شرایط خاص خرید است.

برخی ناشران نیز برای خرید کتاب از طریق سایت، اشتراک ویژه‌ای به مخاطبان اختصاص می‌دهند که می‌تواند در خریدهای بعدی از آن استفاده کند.

بعضی از سایت‌های فروش کتاب، در شرایط فعلی کشور، ارسال کتاب را رایگان کرده‌اند تا بتوانید با خیال آسوده‌تری، خرید کنید.

خرید تلفنی

خرید تلفنی کتاب هم یکی از راه‌های خرید از ناشران است، برخی شماره تلفن‌ها هستند که سال‌هاست، برای تهیه و توزیع کتاب در شهرهای مختلف فعالیت می‌کنند.

خرید تلفنی این مزیت را دارد که سرعت ارسال کتاب‌ها بیشتر است و برای مواقعی که عجله دارید، می‌توانید از این امکان استفاده کنید.

کتابفروشی‌ها هم در این زمینه با شما همکاری می‌کنند، بسیاری از کتابفروشی‌ها هستند که می‌توانید با یک تماس کتاب مورد نظر خود را در نزدیک‌ترین زمان ممکن تهیه کنید، نکته دیگر این خرید، حمایت از کتابفروش‌های محلی است که به رونق بیشتر کسب و کارهای شهری منجر می‌شود و چهره فرهنگی شهر نیز حفظ خواهد شد.

خرید تلفنی ویژگی دیگری هم دارد و آن آگاهی یافتن از آثار دیگری است که در این زمینه وجود دارد و کتابفروش می‌تواند به شما پیشنهادهای دیگری هم بدهد و ویترین یک کتابفروشی را برایتان توصیف کند.

برنامه‌های تلفن هوشمند

راه دیگری که برای تهیه کتاب در روزهای سخت کشور دارید، استفاده از کتاب‌های الکترونیکی یا صوتی است، برای این کار برنامه بسیاری وجود دارد که تحت وب یا تحت اندروید ارائه شده‌اند.

برنامه‌هایی که فضای اختصاصی کتاب‌خوانی در آن وجود دارد و گوشی هوشمند شما را به یک دستگاه کتاب‌خوان تبدیل می‌کند، این برنامه ها قابلیت نشانه گذاشتن در کتاب الکترونیکی، نگه داشتن صفحاتی که مطالعاتی شده و نیز قابلیت جست‌وجوی کلمه به کلمه را دارند.

برنامه‌های ویژه کتاب‌های صوتی هم به شما امکان می‌دهند، به جای موسیقی یا رادیو کتاب بشنوید و این گونه مطالعه در تلفن همراه، در شرایطی که احتمال آلودگی وجود دارد، این امکان را فراهم می‌کند که با ضدعفونی کردن تلفن همراه‌تان، دیگر نگران آلودگی کتابی که همراه خود جا به جا می‌کنید، نباشید.

اگر یک حساب کاربری جی‌میل داشته باشید، می‌توانید از کتاب‌های رایگانی که در گوگل بوک هستند هم استفاده کنید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها