کد خبر: 396295
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۷ ۰۹:۵۷:۴۹
| |

شرکت بیش از 12 هزار نفر در مسابقه کتابخوانی شهید مطهری

دبیر کمیته مسابقات کتابخوانی بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری گفت: بیش از 12 هزار و 300 نفر در اولین مرحله از «پویش کتابخوانی کرونا؛ فرصتی برای مطالعه» با محوریت آثار استاد شهید مطهری شرکت کردند.

شرکت بیش از 12 هزار نفر در مسابقه کتابخوانی شهید مطهری
کد خبر: 396295
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۷ ۰۹:۵۷:۴۹

اعتمادآنلاین| مطهر پارسا گفت: قرعه کشی نخستین مسابقه مطالعه آثار استاد شهید مرتضی مطهری روز گذشته به صورت زنده از طریق اینستاگرام برگزار شد و شاهد حضور 12 هزار و 310 نفر بودیم.

وی افزود: مسابقه دوم پویش کتابخوانی کرونا فرصتی برای مطالعه شب گذشته به پایان رسید و بلافاصله مسابقه سوم آغاز شد که قرعه کشی مرحله سوم نیز فردا (جمعه) ساعت 17 از طریق اینستاگرام برگزار می شود.

به گفته دبیر کمیته مسابقات کتابخوانی بنیاد شهید مطهری علاقه مندان می توانند در هر مرحله از این پویش مطالعاتی ثبت نام و در مراحل بعدی این مسابقه شرکت کنند.

در مجموع 75 جایزه 400 هزار تومانی برای این مسابقه درنظر گرفته شده و قرعه کشی در ساعت 17 روزهای زوج یعنی ششم، هشتم، دهم تا پایان فروردین برگزار می شود.


وی افزود: یک قرعه کشی نیز در پایان خواهیم داشت و میان کسانی برگزار خواهد شد که بیشترین امتیاز را دارند و یک قرعه کشی نیز ویژه معرفان است و به تعدادی از کسانی که اپلیکیشن را به دیگران معرفی کرده باشند، تعلق می گیرد.

علاقه مندان می تواننداز طریق کافه بازار اپلیکیشن استاد مطهری را نصب یا با مراجعه به سایت بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری یا ارسال عدد یک به شماره 1000404404 این اپلیکیشن را دریافت کنند.

این مسابقه شامل 15 موضوع از کتاب های شهید مطهری است که هر مسابقه حدود 10 صفحه است و مطالبی از کتاب های عدال الهی، 10 گفتار، 20 گفتار و برخی دیگر از آثار این استاد شهید است که تاکنون دو مرحله از این مسابقه برگزار شده است.

شرکت کنندگان در هر یک از مراحل این مسابقه، 48 ساعت فرصت دارند تا در آزمون مربوط به سه سوال مطرح شده پاسخ دهند و همزمان می توانند متن 10صفحه مربوط به مسابقه را مطالعه کنند. کسانی که به دو سوال پاسخ صحیح دهند در قرعه کشی شرکت داده می شوند.

پویش کتابخوانی کرونا؛ فرصتی برای مطالعه به مناسبت شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی مردم به همت بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری در ایام نوروز ایجاد شده تا یک پویش مطالعاتی در قالب مسابقه کتابخوانی برگزار شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها