کد خبر: 405204
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۱۲:۱۸:۰۰
| |

راه‌اندازی سینما -ماشین در دوبی برای مقابله با ویروس کرونا

نخستین درایوین سینما در دوبی از فردا یکشنبه (28 اردیبهشت) شروع به کار می‌کند.

راه‌اندازی سینما -ماشین در دوبی برای مقابله با ویروس کرونا
کد خبر: 405204
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۱۲:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| رویا دیانت- شرکت واکس سینماز(vox cinemas) که مسئول هدایت 514 پرده سینما در سراسر خاورمیانه است، قصد دارد در دوبی یک سینما - ماشین راه‌اندازی کند که تنها سینما ماشین فعال در این شهر خواهد بود.

به گزارش اعتمادآنلاین، این سینما- ماشین که از یکشنبه فعالیت خود را آغاز می‌کند روی سقف مرکز خرید «مال امارات» واقع شده است. ظرفیت آن 75 ماشین است و در هر اتومبیل دو نفر می‌توانند حضور داشته باشند. هزینه آن 180 درهم (49 دلار) به ازای هر ماشین خواهد بود که شامل غذا و نوشیدنی برای دو نفر می‌شود. مخاطبان رادیوی ماشین خود را در فرکانسی خاص قرار می‌دهند و نمایش فیلم از ساعت 7:30 عصر آغاز می‌شود.

واکس سینماز گفت این سینما- ماشین به خاطر تسهیل محدودیت‌های اعمال شده طی پاندمی کروناویروس در امارات اجازه فعالیت پیدا کرده و تاکید کرد که حفظ ایمنی مخاطبان و پیروی از راهبردهای فاصله‌گذاری اجتماعی اولویت اول آن است.

بر پایه قوانین کووید-19 فعلی امارات، افراد بالای 60 سال و کودکان بین 3 تا 12 سال اجازه ندارند به این سینما ماشین دسترسی پیدا کنند.

کامرون میچل مدیر عامل شرکت «مجید ال فوتیم سینماز» که شرکت مادر واکس سینماز است، گفت: «سلامت و ایمنی مهمانان و کارمندان همچنان اولویت اول ماست و سینماروها می‌توانند اطمینان داشته باشند که سینما- ماشین واکس سینماز از تمام راهبردهای سلامت دولتی و دیگر رویه‌ها پیروی می‌کند و در عین حال به مهمانان اجازه می‌دهد از تجربه پرده بزرگ و پاپ‌کورن، ناچو و نوشیدنی‌های محبوب ما لذت ببرند».

سینما- ماشین‌ها چیز تازه‌ای در دوبی نیستند و نخستین سینما -ماشین‌ها از جمله رکس سینما در دهه‌های هفتاد و هشتاد میلادی بسیار محبوب بودند اما در حال حاضر هیچ سینما ماشین دیگری در دوبی فعالیت نمی‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها