کد خبر: 422028
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۱۱:۳۳:۱۴
| |

اکران آنلاین فیلم «حکایت دریا» به پایان رسید

«حکایت دریا» نام آخرین فیلم بهمن فرمان آرا است که با بیش از 38 هزار بلیط فروش رفته در مجموع دو سرویس فیلیمو و نماوا به پایان مسیر اکران آنلاین رسید.

اکران آنلاین فیلم «حکایت دریا» به پایان رسید
کد خبر: 422028
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۱۱:۳۳:۱۴

اعتمادآنلاین| در ادامه اعلام آمار رسمی فروش فیلم‌های اکران شده در سینمای آنلاین، فیلم حکایت دریا به کارگردانی بهمن فرمان آرا نیز به پایان دوره اکران در بستر سرویس‌های وی‌اودی رسید.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل روابط عمومی فیلیمو و نماوا و این فیلم که از 21 خرداد 99 به مجموعه فیلم‌های اکران آنلاین اضافه شد، با گذشت بیش از سی روز از نمایش به مجموع فروش 38 هزار و 860 بلیط در مجموع دو سرویس فیلیمو و نماوا رسید.

به این ترتیب آخرین فیلم بهمن فرمان آرا که بزرگانی چون علی نصیریان، داریوش اسد زاده، فاطمه معتمد آریا، لیلا حاتمی، علی مصفا و ... در آن ایفای نقش می‌کنند با فروش بیش از 580 میلیون تومان در گیشه آنلاین، درآمدی نیم میلیاردی را برای صاحبان این فیلم در دوران شیوع ویروس کرونا به همراه آورد.

همچنین حکایت دریا به زودی و با پشت سر گذاشتن مراحل ورود به شبکه نمایش خانگی در سرویس‌های وی‌اودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت تا مخاطبانی که در مدت اکران آنلاین به تماشای آن دسترسی نداشتند نیز بتوانند این فیلم را ببینند.

سینمای آنلاین با شروع همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی سینماها کار خود را با نمایش فیلم خروج در دو سرویس فیلیمو و نماوا آغاز کرد و هم اکنون نیز با فیلم‌های پسرکشی، نرگس مست و جایی برای فرشته‌ها نیست به کار خود ادامه می‌دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها