کد خبر: 445132
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ۱۰:۵۷:۳۳
| |

«شهر جادو» شنیدنی شد

آلبوم «شهر جادو» به آهنگسازی امین همایی و خوانندگی علیرضا برنجیان مشتمل بر شش اثر موسیقایی با اشعار احسان افشاری در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

«شهر جادو» شنیدنی شد
کد خبر: 445132
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ۱۰:۵۷:۳۳

اعتمادآنلاین| «شهر جادو» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در بازار موسیقی است که با اشعار احسان افشاری، آهنگسازی امین همایی و خوانندگی علیرضا برنجیان به تازگی منتشر شده‌اند.

اجرا و نوازندگی این اثر بر عهده ارکستر «ویرتوزهای» اوکراین، میکس و مسترینگ توسط امید اصغری، ضبط وکال در استودیو پاپ و گرافیک اثر توسط ناصر نصیری صورت گرفته است.

«شهر جادو»، «پیش از مه»، «خاتون غزل»، «زمان نمی‌رود به عقب»، «آسیمه سر» و «قایقی در کویر» اسامی قطعات مختلف آلبوم «شهر جادو» هستند.

احسان افشاری شاعر این آلبوم به بهانه انتشار «شهر جادو» نوشته است: «در شتاب اجتناب ناپذیر زندگی مدرن آهستگی به مفهومی از یاد رفته می‌ماند. گویی ما فرصت تماشا و شنیدن در هزارتوی تصاویر و اصوات در هم از کف داده‌ایم. عمق و پرسپکتیوی در کار نیست. می‌بینیم، می‌شنویم و فراموش می‌کنیم. بی‌آنکه در نسبت زیبایی شناسانه‌ای با امر هنری قرار بگیریم.

شهر جادو بی‌آنکه مدعی با مدافع رویکردی منحصر به فرد در حوزه شعر و موسیقی باشد، تلاشی است در جهت اهمیت بخشیدن به مفاهیم بنیادین آهستگی و عمق.

اشعار این مجموعه بر اساس ملودی و تنظیم‌های شنیدنی امین همایی نوشته و پرداخته شده و علیرضا برنجیان در ایستگاهی تازه از فعالیت‌های هنری خود، آنچه در نتیجه همکاری با استاد حسین علیزاده، علی قمصری و ممارست‌ها شخصی کسب کرده به زیبایی و پختگی عرضه داشته است.»

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها