کد خبر: 462417
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۱۶:۲۴:۰۹
| |

هاتف علمیردانی، کارگردان فیلم «ستاره بازی»، در پاسخ به اعتمادآنلاین:

در این سال‌ها بیشترین اجحاف در حق فیلم‌های من بوده است / جشنواره فیلم تنها چراغ روشن سینما در این اتفاقات غم‌انگیز است

کارگردان فیلم «ستاره بازی»، در نشست خبری دومین روز سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر که روز دوشنبه، 13 بهمن ماه در سالن برج میلاد برگزار شد، عنوان کرد که به نظرش در این سال‌ها، بیشترین اجحاف در حق فیلم‌های او بوده است.

در این سال‌ها بیشترین اجحاف در حق فیلم‌های من بوده است / جشنواره فیلم تنها چراغ روشن سینما در این اتفاقات غم‌انگیز است
کد خبر: 462417
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۱۶:۲۴:۰۹

اعتمادآنلاین| هاتف علیمردانی، کارگردان فیلم «ستاره بازی»، در نشست خبری دومین روز سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر در پاسخ به اعتمادآنلاین عنوان کرد که به نظرش در این سال‌ها، بیشترین اجحاف در حق فیلم‌های او بوده است.

اولین فیلم به نمایش درآمده در دومین روز سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی بود که روز دوشنبه، 13 بهمن در سالن برج میلاد به نمایش گذاشته شد.

علیمردانی در سال 97 گفته بود که از جشنواره دلزده است و دیگر علاقه‌ای برای حضور در جشنواره ندارد. او در پاسخ به پرسش اعتمادآنلاین که آیا شرایط تفاوت کرده که در جشنواره شرکت کرده و فکر می‌کند این‌بار فضا برای دیده شدن اثرش بهتر شده است، گفت: «اگر یادتان باشد من در سال 95 فیلم «آباجان» را در جشنواره داشتم و بعد از آن فیلمی نداشتم یعنی سه سال است که با فیلمی در جشنواره شرکت نکردم که آن موقع هم دلخوری‌هایی داشتم و گفتم به طور مسلم خانم معتمدآریا در آن جشنواره نادیده گرفته شد و البته بعدا در جشنواره‌های دیگر دیده شد.»

این کارگردان در توضیح بیشتر این موضوع افزود: «من گفتم که قاعده بازی را بلد باشیم؛ یعنی همیشه یکسری داور هستند که اثری را دوست دارند ولی فیلمی را نمی‌پسندند. این هشتمین دوره‌ای است که در جشنواره فیلم فجر حضور دارم. به هر حال حتما در جشنواره فیلم فجر سلایقی وجود دارد و در حق فیلم‌هایی اجحاف می‌شود. من فکر می‌کنم در این سال‌ها اگر نگاه کنیم، بیشترین اجحاف در حق فیلم‌های من بوده است.»

کارگردان «آباجان» ادامه داد: «البته هر کسی احتمالاً فکر می‌کند بهترین فیلم را ساخته است. همانطور که وقتی هر فیلمم را می‌سازم فکر می‌کنم بهترین اثرم را ساخته‌ام. فارغ از تمام نقاط قوت و ضعف و دلزدگی‌ها، فکر می‌کنم جشنواره فیلم تنها چراغ روشن سینما در این اتفاقات غم‌انگیز است. من هم ناراحت می‌شوم و از نبود آقای نعمت‌الله غمگینم. فکر می‌کنم فیلم‌هایی می‌توانستند باشند اما به هرحال جشنواره فجر با تمام بالا و پایین‌هایش جشنواره‌ای متعلق به ماست و باید آن را حفظ کنیم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها