کد خبر: 501126
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ ۱۰:۰۶:۵۶
| |

وزیر فرهنگ و ارشاد خبر داد:

تدوین شیوه نامه‌ای برای حفظ سلامت خبرنگاران در ماموریت‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تدوین پروتکلی برای حفظ جان و سلامت خبرنگاران در مأموریت‌ها خبر داد و گفت: امیدواریم این دستورالعمل تا پایان همین دولت تدوین و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود.

تدوین شیوه نامه‌ای برای حفظ سلامت خبرنگاران در ماموریت‌ها
کد خبر: 501126
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ ۱۰:۰۶:۵۶

اعتمادآنلاین| سید عباس صالحی در گفت و گو با ما در مورد حادثه تلخ دلخراش مرگ خبرنگاران گفت: کمیته‌ای در راستای این اتفاق تلخ و سوزناک تشکیل شد که نهادهای متفاوتی از قبیل دستگاه‌های خبری در آن حضور دارند و چند موضوع را پیگیری می‌کنند، که یکی از وظایف آنها تهیه دستورالعملی برای اعزام خبرنگاران در سفرهای ماموریتی دستگاه های اجرایی است.

به گزارش خانه ملت، صالحی ادامه داد: باید الزامی برای حضور خبرنگاران در ماموریت‌ها توسط هر دستگاهی با رعایت پروتکل‌های تعیین شده صورت پذیرد و اقدامات اولیه آن در حال انجام است. امیدواریم در همین دولت پروتکل‌ها و دستور العمل‌ها هر چه سریع تر فراهم شود و فرایند ابلاغ نیز انجام گیرد.

عضو کابینه دولت دوازدهم در پاسخ به این سوال خبرنگار ما مبنی براینکه آیا پیش از این چنین پروتکلی برای حفظ جان و سلامت خبرنگاران وجود داشته است یا خیر، گفت: تاکنون قوانین نانوشته شده در این راستا بوده اما مکتوب وجود نداشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها