کد خبر: 528636
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ۰۹:۲۳:۱۰
| |

ماجرای حضور همزمان یک مهمان در دو برنامه زنده/ ضابطیان: عادی بود

منصور ضابطیان مجری برنامه یلدایی شبکه دو به ارائه توضیحاتی درباره حاشیه حضور رشید کاکاوند به صورت همزمان در دو برنامه زنده سیما پرداخت و آن را اتفاقی «عادی» توصیف کرد.

ماجرای حضور همزمان یک مهمان در دو برنامه زنده/ ضابطیان: عادی بود
کد خبر: 528636
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ ۰۹:۲۳:۱۰

برنامه یلدای شبکه دو سیما با اجرای منصور ضابطیان و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی دچار یک حاشیه شد و شب گذشته ضابطیان با انتشار ویدئویی در فضای مجازی در این باره توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مهر، این برنامه که به صورت زنده روی آنتن رفته بود در بخشی گفتگویی با رشید کاکاوند و حافظ خوانی از طرف او داشت و این در حالی بود که کاکاوند همزمان در شبکه چهار سیما نیز به‌صورت زنده روی آنتن بود.

این ویدئو طی چند روز اخیر در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و حالا ضابطیان از طرف تیم برنامه‌سازی ویژه برنامه شبکه دو توضیحاتی در این باره داده است.

وی در این ویدئو گفت: ظاهراً چند دقیقه‌ای از برنامه باعث سوءتفاهم برای دوستان شده است. تیم سازنده تصمیم گرفتند درباره آن توضیح دهند تا رفع سوءتفاهم شود. این سوءتفاهم مربوط به حضور آقای کاکاوند در دقایقی بعد از ورود به زمستان و حافظ خوانی ایشان بود.

مجری ویژه‌برنامه یلدایی شبکه دو ادامه داد: تکنیک زنده نمایی تکنیکی است که در بسیاری از رسانه‌های دنیا از آن استفاده می‌شود و ما هم از آن مستثنی نیستیم. برای برنامه‌هایی که جنبه خبری ندارد و قرار نیست در آن خبری ارایه شود، مثل همین حافظ خوانی، زنده نمایی یک تکنیک عادی است که ما هم از آن استفاده کردیم.

وی افزود: البته که ناهماهنگی صورت گرفت و قرار بود طبق خبری که دوستان در شبکه چهار داده بودند برنامه آقای دکتر کاکاوند در شبکه چهار ساعت ۱۲ تمام شود این بخش که ساعت ۱۲:۱۰ پخش می‌شد عادی‌تر جلوه کند ولی این اتفاق نیفتاد و همپوشانی در خواندن شعر حافظ صورت گرفت که اگر باعث تکدر خاطر برخی دوستان شد عذرخواهی می‌کنیم.

ضابطیان درباره درج واژه «زنده» نیز تصریح کرد: کلمه زنده که حک شده به دلیل حضور همان موقع من در استودیو بوده و از آنجایی که استودیوی برنامه ما خارج از سازمان بود امکان رصد این را که هر دو برنامه با هم پخش می‌شود نداشتیم و طبیعی است که اگر این امکان بود نوعی جا به جایی هم صورت می‌گرفت که چنین موردی پیش نیاید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها